خبرگزاری کار ایران

زرندی خبر داد:

پایان مطالعات اتصال راه آهن سراسری به فرودگاه پیام

کد خبر : ۶۱۷۳۴۴

مدیرعامل شرکت خدمات هوایی و منطقه‌ویژه اقتصادی پیام گفت: فاز تحلیل و مطالعات و اخذ مجوز اتصال راه آهن سراسری به فرودگاه پیام، پایان یافت.

به گزارش ایلنا، سعید زرندی امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: در جلسات قبل ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان پروژه‌هایی که در شرکت خدمات هوایی و منطقه‌ویژه اقتصادی پیام در حال انجام و پیگیری است خدمت همه همکاران اطلاع رسانی شده و میزان پیشرفت پروژه ها و فعالیت‌ها در پیام ملموس است.

وی یادآور شد: در مجموعه پیام چندین پروژه در بازه‌های زمانی کوتاه مدت، میان‌مدت و بلندمدت تعریف شده که یکی از پروژه‌هایی که در اهداف میان مدت پیام جای گرفته اتصال منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه پیام به شبکه سراسری راه آهن بود.

زرندی با اشاره به فعالیت های اقتصادی متنوع پیام در ابعاد مختلف سرمایه گذاری، حمل و نقل، ترانزیت کالا و پردازش صادرات و واردات اظهار داشت: با بررسی هایی که به عمل آمد ضرورت وصل شدن فرودگاه پیام به شبکه ریل سراسری راه‌آهن برای منطقه احساس شد و از انتهای سال ۹۵ برنامه ریزی آن انجام شده و در صورت تحقق این پروژه اولین نقطه اتصال فرودگاه‌های کشور به شبکه راه آهن در پیام واقع می شود.

وی گفت: انتخاب مشاور برای انجام طرح در سال ۹۶ انجام شد و به نوعی فاز صفر و یک پروژه نهایی و مجوز اولیه از راه آهن کشور گرفته شده است و برای تحقق این هدف و به نتیجه رسیدن و ایجاد ایستگاه راه آهن در پیام قطعا نیازمند حمایت همه مسوولان استان و استاندار محترم هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز