خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پیام عنوان کرد:

راه اندازی شهرک ICT در منطقه ویژه اقتصادی پیام/ آمادگی کامل فرودگاه پیام برای ارائه پرواز مسافربری

asdasd
کد خبر : ۶۰۰۳۴۳

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پیام با بیان اینکه زیرساخت های لازم برای مسافربری شدن این منطقه آماده است، گفت: مسئولان کمک کنند تا پروژه مسافربری شدن فرودگاه به نتیجه برسد زیرا تحقق این هدف برکات زیادی برای استان دارد.

به گزارش ایلنا از کرج، سعید زرندی مدیر عامل شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام در جریان بازدید فرمانده انتظامی‌استان البرز از این منطقه اظهار داشت: مجموعه‌پیام در سال‌های 69 بر اساس ایده حمل کالا بین شرق و غرب شکل گرفته است.

وی افزود: در دوره‌های قبل زیرساخت‌ها را پایه‌ریزی کردند تا زمان حال که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ماموریت ایجاد شهرک‌های دانش بنیان را برای این مجموعه تعریف کرد و قرار شد این شرکت‌ها در پیام فعالیت خود را آغاز کنند.

مدیر عامل شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام افزود: برای فعالیت شرکت‌های دانش بنیان محدوده 18 هکتاری در فاز سوم در اختیار آنها قرار دادیم که خوشبختانه استقبال خوبی صورت گرفته است.

وی بیان داشت: از سوی دیگر در بخش بین المللی نیز با مشارکت مشاوران سنگاپوری در حال راه اندازی شهرک ICT هستیم که امیدوارم با شرایط موجود بتوانیم شرکت های بین المللی را جذب کنیم.

 سعید زرندی در بخش دیگری از سخنانش افزود:مسافربری شدن فرودگاه پیام در سال‌های گذشته دغدغه مردم و مسئولان استان بود و با اتفاقاتی که در حوزه کارگو افتاد؛ این پروازها در پیام به صفر و یک پرواز رسید و چون خواسته مسافربری، یک خواسته استانی بود پیرو جلسات متعدد در مرداد ماه 96 وزیر سابق ارتباطات و فناوری اطلاعات مجوز فرودگاه مسافربری را صادر کردند.

وی افزود : به محض صدور مجوز آنچه که وظایف ما بود پیگیری نمودیم و 80 درصد از آنچه که بر عهده ما بود به نتیجه رسیده است.

 زرندی یادآور شد : در جلسات مختلفی که بین مسئولان استان و وزارتخانه برگزار و قرار شد تا مسئولان استان مسیر دسترسی به فرودگاه از طریق امتداد بزرگراه آیت الله هاشمی را آماده سازی کنند، علاوه بر این وضعیت دفن زباله در حلقه دره که یک معضل ملی است با اراده مسوولان استان متوقف شود که اگر این اهداف محقق شود پیام آماده کار است.

 زرندی خاطر نشان ساخت، دیوار کشی و راه های دسترسی به فرودگاه و ساخت رمپ ها از دیگر تعهدات استانی است که باید انجام شود تا حالت مسافربری فرودگاه به فعلیت برسد.

 زرندی زیرساخت های فعلی که در مجموعه فرودگاه آماده ارائه خدمات برای پروازهای مسافربری است را سرمایه قابل توجه دانست و افزود اگر می خواستیم تاسیساتی مثل این را بسازیم به هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز داشتیم و اکنون که زیرساخت ها آماده است بقیه مسئولان کمک کنند تا پروژه مسافربری شدن فرودگاه به نتیجه برسد که تحقق این هدف برکات زیادی برای استان دارد.

مدیر عامل شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام خاطر نشان کرد : اگر شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام  خواسته باشد به اهداف تعیین شده دست پیدا کند باید حدود 6 میلیارد دلار سرمایه جذب کند و مجموعه استان باید برای رسیدن به این هدف فعال شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز