خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار اردبیل مطرح کرد:

نظارت جدی بر تولید آرد به منظور افزایش کیفیت

asdasd
کد خبر : ۶۱۴۸۳۵

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل گفت: به منظور افزایش کیفیت مطلوب و استاندارد آرد و گندم های تولیدی از مبدا تا مقصد باید نظارت جدی صورت گیرد.

به گزارش ایلنا، بهمن حسین‌زاده در جلسه کارگروه مدیریت، هدایت و تصمیم‌گیری چگونگی اصلاح کیفیت گندم، آرد و نان در استانداری اردبیل اظهار داشت: برای کنترل بیشتر کیفیت و کمیت تولید گندم و آرد باید کارخانه های آردسازی مورد ارزیابی قرار گیرند.

معاون استاندار اردبیل افزود: با ورود بخش خصوصی و راه اندازی نانوایی‌های چند منظوره کیفیت نان نسبت به گذشته بهبود یافته است و در این راستا نیز باید نظارت کافی صورت گیرد.

حسین زاده با بیان اینکه گندم استان اردبیل از کیفیت مطلوبی برخوردار است، افزود: گندم تولید شده در استان باید از مبدا برداشت تا محل تولید آرد مورد توجه قرار گیرد تا مشکلی برای کیفیت آرد مورد نیاز  استان پیش نیاید.

وی با تاکید بر اینکه اداره استاندارد و دانشگاه علوم پزشکی باید کیفیت نان و آرد را تایید کنند، افزود: وقتی نظارت کافی برای ارتقای کیفی تولید وجود داشته باشد، انگیزه رقابتی بین تولیدکنندگان و بازار تقاضا ایجاد می شود.

حسین زاده تعداد کارخانه آردسازی در استان را ۱۲مورد عنوان کرد و اظهار داشت: اکیپ های نظارتی بصورت سرزده و سنجش همه جوانب در ساعات مختلف شبانه روزی از محل های مورد نظر بازرسی داشته باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گفت: از اینکه از سال ۹۳ در قیمت نان در استان اردبیل افزایش نداشته‌ایم با بررسی قیمت نان و افزایش کیفی آن در استان بصورت معقول در خصوص قیمت تصمیم‌گیری خواهد شد.

حسین زاده از دستگاه‌های مرتبط خواست ضمن بررسی قیمت نان مصرفی در استان‌های همجوار گزارش خود را در جلسه آتی ارائه دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز