خبرگزاری کار ایران

موانع ارایه تسهیلات در اردبیل بررسی و مرتفع می شود

asdasd
کد خبر : ۵۷۹۱۲۳

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل گفت: موانع ارایه تسهیلات در اردبیل بررسی و مرتفع می شود.

به گزارش ایلنا، بهمن حسین‌زاده در جلسه بررسی تسهیلات مشاغل خانگی استان اردبیل گفت: ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان جویای کار جز اهداف دولت است و رفع موانع در ارایه تسهیلات یارانه ای در اولویت بانک ها و دستگاه ها قرار گیرد.

وی افزود: کارگروه اشتغال برای تسهیل روند و فرایند تسهیلات باید تلاش کنند و راهکار مناسب در جهت اصلاح فرایند سرمایه گذاری در راستای ترویج و تسهیل در جذب اعتبارات اشتغال فراگیر ارائه دهند.

حسین زاده ادامه داد: نگرش بانک ها و دستگاه های مرتبط باید نسبت به سرمایه گذاری تغییر کند، تمام دستگاه ها و بانک ها پرونده های ارجاع شده و متقاضیان معرفی شده را تکمیل و نتیجه را گزارش دهند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل اضافه کرد: از 220 میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی، میزان ۳۰میلیارد ریال پرداخت شده و ۱۹۰ میلیارد ریال نیز تا پایان اعلام بودجه ۹۷باید پرداخت شود.

وی افزود: ۲۶۵میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغال پایدار در نظر گرفته شده که امیدواریم در ارائه این تسهیلات دستگاه های ذیربط اراده لازم را داشته باشند.

حسین زاده گفت: بانک های عامل با متقاضیان همکاری لازم را داشته باشند و ادارات عامل نیز در راه اندازی سامانه هدفمند و کاهش بروکراسی اداری سرمایه گذاران را یاری کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز