خبرگزاری کار ایران

نماینده کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:

عملیات گازرسانی به روستاهای بهمئی بزودی آغاز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۵۶۳۳۲

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام در مجلس شورای اسلامی‌اظهار داشت : با جدیت پیگیر گازرسانی به بخش‌های چاروسا و دیشموک هستیم.

به گزارش"ایلنا" از یاسوج، عدل هاشمی‌پور ، اظهار داشت: شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد در آینده‌ای نه چندان دور نسبت به برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار پروژه گازرسانی به بخش‌های ممبی٬ سرآسیاب و کت از توابع شهرستان بهمئی اقدام می‌کند.

وی خواستار تسریع در روند گازرسانی به مناطق دشمن زیاری، چاروسا و دیشموک شد و افزود: پیگیری و تلاش‌های مجموعه شرکت گاز استان برای تعیین تکلیف این پروژه و همچنین تکمیل و اتمام پروژه ستودنی است.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:  با جدیت پیگیر گاز رسانی به بخش‌های چاروسا و دیشموک هستیم و امیدوارم طبق برنامه زمانبندی در دهه فجر امسال شاهد بهره برداری و رسیدن گاز در منطقه چاروسا باشیم.

هاشمی‌پور ابراز کرد: انتظار می‌رود با هدف به سرانجام رساندن پروژه در کمترین زمان ممکن و همچنین تسریع در روند اجرایی مطابق برنامه پیش بینی شده، یک اکیپ دیگر به پروژه اضافه و با هماهنگی سایر نهادهای اجرایی معارضات محلی رفع شود.

وی با بیان اینکه هم اکنون پروژه 30درصد پیشرفت فیزیکی دارد، بیان کرد: امیدواریم شرکت گاز استان از هیچ تلاشی برای افتتاح و بهره برداری از پروژه گازرسانی به دیشموک و چاروسا در دهه فجر امسال دریغ نکنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز