خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان:

اجرای مطلوب طرح تحول نظام سلامت در لرستان

asdasd
کد خبر : ۲۵۸۰۲۱

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: طرح تحول نظام سلامت با پشتیبانی دولت تدبیر و امید شاهد خدمات ارزنده‎ای بودیم که جا دارد از تلاشگران عرصه سلامت در تمام حوزه‎های قدردانی شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، دکتر ساکی در نشست شورای سلامت و امنیت غذایی، افزود: شورای سلامت و امنیت غذایی استان کارگروهی بسیار کارا، مهم و اثربخش است که مستقیما با سلامت آحاد جامعه در ارتباط است و می‌‎طلبد با بهره‎گیری از همکاری‎‌ها و تعاملات بین‎بخشی دستگاه‎های ذیربط در سال ۱۳۹۴ با فراهم کردن و به‎کارگیری همه امکانات موجود و نظارت جدی بتوانیم در جهت ارتقاءسلامت جامعه گام‎های موثرتری برداریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: در جهت ارتقاء سلامت جامعه گام‎های موثرتری برداشته شود.

همچنین معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با جمع ‏بندی موارد مطرح شده در آخرین نشست کار گروه سلامت و امنیت غذایی استان لرستان در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، افزود: سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی توام با تلاش بی‎وقفه و مضاعف دانشگاه علوم پزشکی لرستان بود که با اجرایی کردن طرح تحول نظام سلامت با پشتیبانی دولت تدبیر و امید و تاکیدات دکتر روحانی ریاست محترم جمهوری، شاهد خدمات ارزنده‎ای بودیم که جا دارد از تلاشگران عرصه سلامت در تمام حوزه‎های بهداشتی و درمانی قدرانی کنیم.

سید سعید شاهرخی اظهار کرد: بسیج همه امکانات در زمینه خدمات بهداشتی و درمانی و نظارت بر عرضه مواد غذایی و ارائه خدمات مطلوب بهداشتی در ایام نوروز با جدیت بیشتری نسبت به سال‎های گذشته اجراء خواهد شد و امیدواریم بتوانیم خدماتی اثر بخش‎‌تر از گذشته به شهروندان و مسافران نوروزی ارائه بدهیم که منجر به رضایت‎مندی مردم بشود و در این ایام باید کشیک‎های پزشکان و متخصصان، درمانگاه‎‌ها و کادر بیمارستانی در ایام تعطیلات طوری تنظیم شود که مردم بتوانند در دریافت خدمات بهداشتی درمانی با مشکل مواجه نشوند.

وی تصریح کرد: فرمانداران شهرهای استان نیز باید با برگزاری جلسات مشابه ‌‌نهایت همکاری‎های بین‎‌بخشی را داشته باشند و با مساعدت لازم به ایفای نقش تعریف شده خود بپردازند.

شاهرخی در بخشی دیگر ازسخنان خود اضافه کرد: یکی از مقوله‎هایی که در سال‎های اخیر باعث مسمومیت جدی افراد شده است مسمومیت با قرص سولفید آلومنیوم یا‌‌ همان قرص برنج است که انتظار می‌‎رود با نظارت، آموزش و تامین جایگزین بتوانیم از سو استفاده برخی سودجویان و فروشنده‎های غیرمجاز جلوگیری کنیم و در این راستا جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، نیروی انتظامی و دانشگاه علوم پزشکی لرستان علاوه برنظارت و بازرسی، با متخلفین برخورد قانونی خواهند کرد.

وی با حمایت از اقدامات دانشگاه علوم پزشکی لرستان در اجرایی کردن طرح تفاهم‎نامه مدارس مروج سلامت در استان لرستان، گفت: از زمان اجرایی کردن این طرح و تعامل بین دانشگاه علوم پزشکی و آموزش وپرورش استان ما شاهد پویایی بیشتری در بخش سلامت دانش‎آموزان بوده‎ایم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز