خبرگزاری کار ایران

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق فارس:

نیروی انسانی مهمترین سرمایه هر جامعه است

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۲۷۸

حفاظت از نیروی انسانی نیز در این راستا حفاظت از سرمایه مهم و کلیدی جامعه است.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: نیروی انسانی سالم مهم‌ترین سرمایه هر جامعه است.
به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، حمید رضا جلایر در همایش تجلیل از کارگران نمونه حوزه ایمنی استان فارس در شیراز اظهار داشت: سرمایه‌های اصلی یک جامعه نیروی انسانی سالم و متخصص آن جامعه است.
معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان فارس ابراز داشت: حفاظت از نیروی انسانی نیز در این راستا حفاظت از سرمایه مهم و کلیدی جامعه است.
وی گفت: صنعت برق و به ویژه صنعت توزیع، به دلیل فراگیر بودن و جامعیت در مقابل تهدیدهای مختلف قرار دارد که این امر نشانگر اهمیت توجه به مقوله ایمنی است.
جلایر افزود: کارگران ما در استان فارس در اقلیم‌های مختلف که هم سرمای فراوان دارد و هم گرما، با سختکوشی در حال خدمت رسانی به هم استانی‌ها هستند.
وی تصریح کرد: در مقابل این خدمت صادقانه توسعه فرهنگ ایمنی از اولویت‌های اصلی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس است.
معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان فارس خاطر نشان کرد: برگزاری همایش‌های مختلف، دوره‌های آموزشی متنوع و سیاست‌های تشویقی از جمله راهکار‌ها ی شرکت برای توسعه فرهنگ ایمنی در چند سال اخیر بوده است.
وی ادامه داد: با گسترش وابستگی افراد به انرژی مهمی همچون برق نقش و مسئولیت ما نیز ارتقا یافته و همین امر باید بستر ساز گسترش فرهنگ خدمت و توجه به مقوله ایمنی در کار باشد.
جلایر بیان کرد: صنعت برق یکی از ارکان مهم توسعه در جامعه است و هر چه اهمیت یک صنعت و فراگیری آن افزایش یابد تهدید‌ها و مخاطرات آن نیز افزایش می‌یابد.
وی اضافه کرد: افزایش مخاطرات به ما حکم می‌کند که فرهنگ ایمنی را گسترش دهیم و این مقوله را در اولویت کاری خود قرار دهیم.
معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان فارس در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه تولید انرژی برق از طریق سوخت‌های فسیلی، دیگر انرژی پاک نیست، خاطر نشان کرد: به دنبال گسترش انرژی خورشیدی در سطح استان برای حفاظت بیشتر از محیط زیست هستیم.
در ادامه این مراسم دکتر طاهره دلپسند، مشاور روان‌شناسی شرکت توزیع برق استان فارس و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی جهرم در مقوله ضروررت روان‌شناسی در سازمان‌ها مطالبی را ایراد کرد.
در پایان این همایش از کارگران و کار‌شناسان حوزه ایمنی تجلیل به عمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز