خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبر داد؛

بیمه شدن ۷۰۰ تاکسیران مشهدی در فاز اول طرح جایگزینی

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۲۳۶۳

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد از بیمه شدن ۷۰۰ تاکسیران در فاز نخست طرح جایگزینی بیمه تامین اجتماعی تاکسیرانان خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، احمد محبی در این خصوص گفت: با هماهنگی های انجام شده و پس از مدت‌ها پیگیری طرح جایگزینی بیمه تامین اجتماعی تاکسیرانان فعال آغاز و در مرحله اول ۷۰۰ نفر از تاکسیرانان فعال جایگزین تاکسیرانان غیر فعال می شوند.

وی افزود: از این تعداد ۷۰ نفر از تاکسیرانان خدوم جهان شهر برکت و کرامت در اسفند ماه جاری بیمه شده‌اند و ۶۳۰ نفر دیگر نیز در ماه‌های ابتدایی سال نو مراحل پایانی بیمه شدن خود را طی خواهند کرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد اضافه کرد: تاکسیرانان فعالی که مالک هستند و ثبت نام خود را در موعد مقرر به انجام رسانده اند جایگزین تاکسیرانان غیر فعال می‌شوند و این طرح برای اولین بار در کشور در حال اجرا است و مشهد به صورت پایلوت در حال انجام است.

محبی ادامه داد: این طرح در مراحل بعدی شامل کلیه تاکسیرانان فعال می شود و بیمه آنان در تامین اجتماعی جایگزین افراد غیر فعال خواهد شد و روند شناسایی تاکسیرانان فعال و غیر فعال نیز از طریق بازرسین تاکسیرانی، بازرسین تامین اجتماعی و وضعیت رصد فعالیت ناوگان تاکسیرانی به صورت میدانی در حال انجام است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز