خبرگزاری کار ایران

سرپرست اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری:

تقویت واحدهای تولیدی تنها با رفع موانع تولید امکان پذیر است

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۱۰۲۱

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: تمام تلاش استان در سال‌جاری بر این بود تا بتوان از ظرفیت‌های موجود برای تقویت واحدهای تولیدی و رفع موانع تولید استفاده کنیم.

به گزارش ایلنا، محمدکاظم منزوی اظهار داشت: بیشترین چالش فراروی واحدهای صنعتی استان مباحث بانکی است و رویکرد استان حمایت از واحدهای تولیدی در راستای رونق تولید و اشتغالزایی است.

وی با اشاره به اینکه امروز یک مشکل مالیاتی و ۹ مشکل مربوط به زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی مطرح و رفع آن تسهیل شد افزود: برنامه‌های خوبی در راستای رفع موانع تولید ۱۰ واحد صنعتی مصوب شده است که به زودی محقق می‌شود.

منزوی خاطر نشان کرد: در حال حاضر در این استان ۹۲۶ واحد صنعتی در حال فعالیت است که ۳۶ واحد از این مجموعه واحدهای بزرگ و دارای اشتغال بالای ۱۰۰ نفر و ۳۲ واحد متوسط با اشتغال بین ۵۰ تا ۱۰۰ نفر و بقیه واحد های صنعتی کوچک هستند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: تاکنون با صدور بیش از ۲ هزار جواز تاسیس و افزون بر ۴۰۰طرح با سرمایه گذاری بالای ۶۰ درصد طرح‌های صنعتی اجرایی شده که در راستای کمک به تکمیل این طرح گام‌های بلندی برداشته شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز