خبرگزاری کار ایران

مدیرکل صمت گیلان اعلام کرد؛

کارخانه تولید سرم و چسب طبی در گیلان راه اندازی می‌شود/ حمایت از ایجاد طرح‌های صنعتی و علمی

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۳۹۹۵

مدیرکل صمت گیلان سرمایه‌گذاری انجام شده را بر اساس نیاز مبرم جامعه توصیف کرد و گفت: استراتژی و راهبرد ایجاد طرح‌های صنعتی گیلان متناسب با نیاز کشور و ظرفیت‌های بالقوه صادراتی ترسیم شده است و برای ایجاد این کارخانه مطالعات امکان‌سنجی فنی به شکل حرفه‌ای انجام گرفته است.

به گزارش ایلنا از رشت، تیمور پورحیدری با همراهی معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان در حاشیه بازدید از چهار واحد صنعتی، اظهار داشت: با راه اندازی خطوط تولید سرم‌سازی در گیلان ۳۰ درصد نیاز کل کشور به سرم تامین خواهد شد.

مدیرکل صمت استان گیلان میزان سرمایه‌گذاری انجام شده در طرح مذکور را ۲۵۰ میلیارد تومان اعلام کرد و ادامه داد: طرح صنعتی تولید سرم و چسب پزشکی بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با ارائه تسهیلات جدید به این طرح تا چند ماه آینده به طور کامل به بهره برداری خواهد رسید.

وی سرمایه‌گذاری انجام شده را بر اساس نیاز مبرم جامعه توصیف کرد و گفت: استراتژی و راهبرد ایجاد طرح‌های صنعتی گیلان متناسب با نیاز کشور و ظرفیت‌های بالقوه صادراتی ترسیم شده است و برای ایجاد این کارخانه مطالعات امکان‌سنجی فنی به شکل حرفه‌ای انجام گرفته است.

پورحیدری حمایت از ایجاد طرح‌های صنعتی و علمی در قالب ارائه تسهیلات و برخی از معافیت‌های گمرکی را در قالب کارگروه تسهیل و رفع موانع اثربخش توصیف کرد و تشریح کرد: به این واحد صنعتی نیز در قالب تبصره ۱۸ و مصوبات کارگروه رفع موانع تسهیلات حمایتی پرداخت خواهد شد.

مدیرکل صمت گیلان مهمترین ویژگی و شاخصه این طرح را احیاء یک واحد صنعتی تعطیل دانست و اضافه کرد: این طرح در واقع در مکان واحد صنعتی تاسیس شده است که بیش از ۱۰ سال به علت مشکلات داخلی مدیران آن واحد تعطیل بوده و با ورود سرمایه‌گذاری جدید و راه اندازی آن زمینه اشتغال بیش از ۱۲۰ نفر فراهم شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز