خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان:

بیش از ۶۱۰۰ نفر در شهرک‌های صنعتی بوشهر مشغول به کار هستند

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۳۲۸۰

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر گفت: ۴۰۸ واحد صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان فعال است که برای بیش از ۶ هزار و ۱۰۰ نفر اشتغال زایی کرده است.

به گزارش ایلنا، مهدی صفوی به مناسبت ایام الله دهه فجر با اشاره افزایش سرمایه گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان گفت:  شرکت شهرک‌های صنعتی استان دارای ۲۱ شهرک، ناحیه صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی که تا کنون ۹۷۵ قرارداد با سرمایه گذاران در آن‌ها منعقد شده است.

وی ادامه داد: از این تعداد، ۴۰۸ واحد صنعتی با سرمایه گذاری ۱۲ هزار ۱۴۴ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده و ۶ هزار و ۱۰۹ شغل ایجاد کرده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر با بیان اینکه ۴۸۶ هکتار از زمین‌های شهرک‌های صنعتی استان بوشهر واگذار شده و ۹۲۱ هکتار زمین آن نیز آماده واگذاری است، عنوان کرد: ۵۶۵ طرح صنعتی در شهرک‌ها و نواحی این استان در دست ساخت است.

وی گفت: با اهتمام و پیگیری‌های شرکت شهرک‌های صنعتی از بدو تاسیس تا کنون، در اکثر شهرستان‌های استان بوشهر شاهد ساخت شهرک و ناحیه صنعتی هستیم که زمینه ساز پیشرفت و اشتغال استان را فراهم کرده‌اند.

به گفته صفوی، تمامی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان بوشهر به امکانات زیربنایی، چون برق، آب و فیبر نوری، ایستگاه آتش‌نشانی تجهیز شده و ۱۵ شهرک و ناحیه دارای شبکه گازکشی و نیز دوشهرک بوشهر ۲ و برازجان دارای سیستم جمع آوری و تصفیه فاضلاب و پساب صنعتی هستند.

وی بیان کرد: امسال تعداد ۱۹ واحد راکد با پشتیبانی و پیگیری مستمر شرکت شهرک‌ها و رفع موانع تولید به چرخه تولید بازگشته‌اند که زمینه اشتغال هزار و ۹۱ نفر را فراهم کرده‌اند و در سال گذشته نیز تعداد ۳۰ واحد صنعتی با حمایت‌ها و پیگیری‌های شرکت شهرک‌ها به چرخه تولید برگشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز