خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صمت خبر داد؛

پیشگام بودن قزوین در جذب سرمایه گذاری‌های صنعتی کشور

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۲۴۲۹

رئیس سازمان صمت استان قزوین گفت: این استان با سه هزار و ۵۲۲ واحد صنعتی و ۱۷۲ هزار میلیارد و ۴۰۳ میلیون ریال حجم سرمایه گذاری صنعتی، جزء استان‌های برتر کشور است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، عزیزاله افضلی گفت: این استان با سه هزار و ۵۲۲ واحد صنعتی و ۱۷۲ هزار میلیارد و ۴۰۳ میلیون ریال حجم سرمایه گذاری صنعتی، جزء استان‌های برتر کشور است و این تعداد واحد تولیدی استان با حجم سرمایه گذاری اشاره شده، برای ۱۵۰ هزار و ۴۵۷ نفر اشتغالزایی کرده اند.

قزوین از نظر حجم سرمایه گذاری بعد از استان‌های تهران، خوزستان، اصفهان، هرمزگان، البرز، مرکزی، کرمان، خراسان رضوی، فارس، آذربایجان شرقی، یزد، بوشهر و چهار محال و بختیاری قرار داد.

این استان در مقایسه با سایر استان‌ها ۴.۴۶ درصد واحد‌های صنعتی، ۲.۱ درصد سرمایه گذاری و ۵.۷۲ درصد ظرفیت اشتغال کشور را به خود اختصاص داده است.

افضلی با اشاره به ۱۰ محصول عمده تولیدی استان، گفت: انواع مقاطع فولادی، شیشه جام به روش فلوت، نخ پلی استر، کاشی سرامیک کف، انواع بطری شیشه ای، لوله و اتصالات، انواع فیلم پلاستیکی و شیشه ای، انواع ظروف چینی، پروفیل یو پی وی سی، انواع قطعات خودرو، شوینده، سیلیس، چرخ خیاطی و سی دی و دی وی دی در استان تولید می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز