خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان:

70 درصد متقاضیان سرمایه گذاری در قزوین نگاه توسعه‌ای دارند

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۴۵۶۳

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: در طول سه سال گذشته بیش از 70 درصد متقاضیان طرح‌های سرمایه گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی نگاه توسعه‌ای داشته و قبلا با تولید آشنا بوده‌اند و در صدد اجرای طرح توسعه در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حمیدرضا خانپور گفت: در طول سه سال گذشته بیش از 70 درصد متقاضیان طرح‌های سرمایه گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی نگاه توسعه‌ای داشته و قبلا با تولید آشنا بوده‌اند و در صدد اجرای طرح توسعه در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان  قزوین ادامه داد: با راه اندازی و بهره‌برداری طرح‌های توسعه‌ای زمینه اشتغال بیش از بیست هزار نفر جوان جویای کار در استان قزوین فراهم خواهد شد.

وی عنوان کرد: 400 سرمایه گذار در شهرک صنعتی کاسپین استقرار دارند، همچنین در حال حاضر 215 واحد تولیدی در شهرک صنعتی کاسپین فعال بوده و زمینه اشتغال بیش از 10 هزار نفر را فراهم کرده‌اند.

این مسئول ادامه داد: از 17 سرمایه گذار خارجی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، 12 سرمایه گذار خارجی در شهرک صنعتی کاسپین مستقر هستند که سرمایه گذاری این واحدهای صنعتی 90 میلیون یورو با اشتغال 13 هزار و هفتاد نفر است.

خانپور گفت: تسهیل‌گری در برخی از دستورالعمل‌ها، بخشنامه‌ها و قوانین حوزه صنعت و تولید در تحقق بخشیدن به شعار سال ضرورت دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز