خبرگزاری کار ایران

معاون استانداری لرستان:

طرح ساماندهی ترافیک میدان بهشت خرم آباد عملیاتی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۸۹۲۱

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان از عملیاتی شدن طرح ساماندهی ترافیک میدان بهشت خرم‌آباد خبر داد.

به گزارش ایلنا، احمدرضا دالوند در بازدید از ورودی و خروجی‌های خرم‌آباد با بیان اینکه فضاسازی و مبلمان شهری پایه و توسعه گردشگری است، اظهار کرد: هر سال در آستانه ایام نوروز ساماندهی و آماده‌سازی شهرهای استان به‌ویژه خرم‌آباد که بیشترین گردشگر را در ایام نوروز پذیراست، در دستور کار دستگاه‌های اجرایی قرار می‌گیرد.

وی در ادامه به مصوبات ستاد خدمات سفر اشاره کرد و افزود: امروز به منظور اجرایی شدن این مصوبات توسط دستگاه‌های اجرایی بازدید‌ی از ورودی و خروجی های خرم آباد به عمل آمد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان از طرح ساماندهی میدان بهشت به سمت روستای گیلوران خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به گره ترافیکی که پنجشنبه‌ها در این نقطه وجود دارد، شورای ترافیک استان این طرح را مصوب و امروز توسط مشاور با حضور مدیرکل راه و شهرسازی، پلیس راهنمایی رانندگی و شهرداری به صورت عملیاتی تشریح و نکات مهم بررسی شد.

وی در ادامه به پاکسازی و نظافت حریم  چهار خطه خروجی خرم آباد به سمت کوهدشت اشاره کرد و افزود: بخشی از این مسیر توسط راه و شهرسازی آسفالت و ساماندهی شد که قرار است طی هفته آینده نیوجرسی‌ها و تابلوها نصب و خط‌کشی‌های این مسیر اصلاح شود.

 دالوند گفت: در مسیر آزادراه خرم- زال از مجتمع های خدماتی- رفاهی‌ها بازدید و نسبت به رعایت نظافت محیط، سرویس بهداشتی و نمازخانه‌ها تذکرات لازم داده شد.

وی بر لزوم نخاله‌برداری، نظافت و شستشوی جداول، نیوجرسی‌ها و تابلوهای راهنمایی تاکید کرد و افزود: شهرداری و راهداری استان به صورت مشارکتی خروجی و ورودی های شهر را سریعاً ساماندهی کنند.

معاون استاندار گفت: قسمتی از پل ماسور که در سال ۹۸ آسیب دیده بود اکنون در حال احداث است اما به دلیل داشتن معارض مشکلاتی دارد که قرار شد با همکاری شهردار این مشکل رفع شود تا لاین جدید این پل به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز