خبرگزاری کار ایران

فرماندار رشت تاکید کرد؛

تسریع در اجرای پروژه‌های راه سازی رشت ضروری است

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۸۶۶۰

فرماندار رشت با تاکید بر تسریع در تکمیل پروژه های مربوط به راهسازی گفت: رونق گردشگری و اقتصاد رشت ارتباط مستقیمی با تکمیل پروژه های مربوطه دارد.

به گزارش ایلنا از رشت، حمیدرضا امام پناهی امروز در جریان بازدید از مراحل پیشرفت عملیات روکش آسفالت محور زیباکنار به امین آباد و پروژه تعریض پل چپر پرد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رشت شهری مسافر پذیر بوده و حجم ترافیک در محورهای آن بالاست لذا اجرای پروژه‌های عمرانی در دست کار باید تسریع شود.

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه تسریع در عملیات عمرانی از تحمیل هزینه‌های گزاف به دولت جلوگیری می‌کند، بیان کرد: پیمانکاران و دستگاه‌های اجرایی مرتبط باید سرعت بخشی به این پروژه‌ها را در دستور کار قرار دهند.

وی افزود: ارتقای شاخص‌های برخورداری از راه‌های مناسب، نقش مهمی در بهبود سرمایه گذاری و تسریع در روند توسعه و عمران منطقه دارد.

امام پناهی وجود راه مناسب و دسترسی آسان را عامل تولید ثروت در هر منطقه دانست و عنوان کرد: رونق گردشگری و اقتصاد در رشت ارتباط مستقیمی با تکمیل پروژه‌های مربوطه دارد.

فرماندار رشت با تاکید بر اینکه حفظ کیفیت در عین سرعت بخشی به پروژه‌های عمرانی حائز اهمیت است، گفت: دستگاه‌های اجرایی مرتبط مانند راه و شهرسازی باید در اجرای این دست پروژه‌ها دقت لازم را به کار گیرند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز