خبرگزاری کار ایران

وعده نهضت آسفالت روی کاغذ ماند؛

گلایه مندی شهروندان از وضعیت نامناسب آسفالت در برخی معابر شهر یزد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۹۰۶

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد در جلسه با مدیران مناطق شهرداری مطرح کرد: وضعیت آسفالت برخی از معابر شهر یزد متناسب با شهر جهانی نیست و در پاره ای از موارد شهروندان گلایه‌مند هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، محمدمهدی نیکونژاد اظهار داشت: امسال با توجه به بیان شعار نهضت آسفالت در سطح شهر، مقرر شده بود زیرسازی و آسفالت معابر و کوچه ها با توجه به اولویت‌های هر معبر و درخواست‌های شهروندان اجرا شود اما شواهد میدانی نشان داد به‌رغم اقدامات خوبی که انجام شده، در برخی از پروژه‌های آسفالت شهر این نهضت به خوبی اجرایی نشده است.

وی می گوید: گلایه مردم علاوه بر آسفالت نبودن برخی معابر که بعد از سیل و بارندگی‌های اخیر خود را بیشتر نشان داده است عدم اجرای آسفالت مناسب در برخی معابر و کوچه‌ها است به گونه‌ای که بعد از مدت کوتاهی به دلیل فرورفتگی، شن ریزه شده، خوردگی آسفالت و ... با کیفیت نامناسب نیاز به بازسازی دارد.

این عضو شورای شهر یزد ادامه داد: این اتفاق و اقدام به نوعی حیف و میل و اتلاف بیت المال است که اگر کیفیت آسفالت و همزمان کیفیت اجرا بالا بود هرگز این اتفاق نمی افتاد و دوباره کاری نمی‌شد.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به حضور مدیر سازمان عمران و مدیر کارخانه آسفالت شهرداری در جلسه کمیسیون برای مطالبه و ارائه دلیل کیفیت نامناسب آسفالت در برخی معابر گفت: مقرر شد ساز و کارهایی از سوی سازمان عمران تهیه شود که تمام استاندارد های لازم در تهیه مواد اولیه مخلوط آسفالت باکیفیت، شرایط مناسب در پخت و انتقال مخلوط آسفالت و همچنین زیرسازی و اجرای صحیح و اصولی آسفالت رعایت شود تا حداقل به مدت ۱۰سال نیاز به ترمیم و روکش نداشته باشد و اگر نیاز باشد از نظرات مشاورین و کارشناسان فنی و دلسوز استفاده شود.

نیکونژاد تاکید کرد: آسفالت معابر شهر باید به گونه ای باشد که علاوه بر کیفیت، دوام، پایداری و مقاومت بالا، باعث رضایت شهروندان شود و موجب تخریب خودروها و وسایل حمل و نقل عمومی و مردم  نشود موضوعی که قرار است با پیگیری کمیسیون نظارت و اقدامات مناسب سازمان عمران اجرایی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز