خبرگزاری کار ایران

اخطار زیست محیطی برای واحد‌های تولیدی آلاینده در ایلام

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۹۷۶۲

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام از انجام ۱۱۴۵ مورد پایش از صنایع و صدور ۱۶۸ اخطاریه برای واحد‌های تولیدی استان از ابتدای امسال تا پایان دی خبر داد.

به گزارش ایلنا، علیرضا محمدی از انجام ۶۰ مورد تیمار و نگهداری گونه‌های حیات وحش در ده ماهه اخطار زیست محیطی برای واحد‌های تولیدی آلایندهامسال خبر داد و اظهار کرد: در این مدت با ۲۵ مورد اکتشاف و بهره‌برداری معادن موافقت و ۶ مورد در این زمینه مخالفت شده است.

وی با اشاره به اهمیت پایش تالاب‌های استان گفت: در این مدت ۶۰ مورد پایش تالاب‌ها انجام و ۳۷ مجوز صید و شکار نیز صادر شده است.

محمدی درباره کار‌های صورت گرفته در زمینه محیط زیست انسانی گفت: در این زمینه ۱۱۴۵ مورد پایش انجام و ۱۶۸ اخطاریه صادر شده و در این زمینه با صنایع آلاینده بدون هیچگونه تسامحی، برخورد قانونی صورت می‌گیرد و برای صاحبان صنایع آلاینده نیز پرونده قضایی تشکیل می‌شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان از انجام ۱۳۰ مورد نمونه برداری از منابع آب خبر داد و گفت: ۵۸ مورد نمونه برداری از فاضلاب صنایع و ۴۵ مورد ازدودکش صنایع نمونه‌برداری شده است.

وی از ۷۲۴ مورد موافقت و۴۲ مورد مخالفت با استقرار صنایع در استان خبر داد و تصریح کرد: در این مدت با ۳۶۷ مورد استقرار صنایع موافقت و با ۱۲ مورد نیز مخالفت شده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان با اشاره به اهمیت حوزه یگان حفاظت، تصریح کرد: با تلاش یگان حفاظت ۱۵۶ مورد تخلف کشف و ۲۳۲ متخلف دستگیر و ۵۹ مورد سلاح مجاز کشف شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز