خبرگزاری کار ایران

مدیرکل حفاظت محیط زیست ایلام خبر داد:

ضرورت بروز رسانی سیستم فیلتراسیون کارخانه سیمان ایلام

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۶۶۷۸

مدیرکل حفاظت محیط زیست ایلام از منسوخ شدن شدن سیستم فیلتراسیون کارخانه سیمان ایلام خبرداد و گفت: این واحد تولیدی باید نسبت به بروز رسانی این سیستم ها اقدام کند.

به گزارش ایلنا، غلامرضا ابدالی با بیان اینکه کارخانه سیمان ایلام یکی از صنایع مهم این استان است، اظهار داشت: ضرورت دارد این واحد تولیدی و صنعتی برای جلوگیری از انتشار آلودگی هوا و حفاظت از محیط زیست سالم سیستم‌های فیلتراسیون خود را بروزرسانی کند.

وی با اشاره به اینکه سیستم فیلتراسیون کارخانه سیمان ایلام از نوع الکتروفیلتر بوده و منسوخ شده است، افزود: این کارخانه براساس تعهدات زیست محیطی برای حفاظت از محیط زیست سالم برای مردم باید از سیستم جدید بک هاوس استفاده کند.

ابدالی با تاکید بر اینکه  کارخانه سیمان برای نصب سیستم فیلتراسیون بک هاوس براساس برآورد باید بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال اختصاص دهد یادآور شد: کارخانه سیمان ایلام دارای ۲ خط تولید است که خط اول آن مربوط به دهه شصت و خط دوم آن نیز به دهه هشتاد باز می‌گردد.

وی با اشاره به اینکه کارخانه سیمان ایلام  از سال ۸۹ تا ۹۱ جزو صنعت آلاینده به شمار می‌آمد عنوان کرد:  این واحد تولیدی در سال ۹۹ بیش از حد مجاز آلودگی داشته که اقدامات لازم برای برای رفع این آلودگی توسط اداره محیط زیست استان اتخاذ شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز