خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر مشهد مطرح کرد؛

ضرورت حذف ساختارهای مدیریتی موازی در مدیریت شهری

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۳۵۷۸

عضو هیأت رئیسه شورای شهر مشهد گفت: تغییراتی در ساختار سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد صورت گرفته که مغایر سیاست‌های شوراست؛ این اقدام در شرایطی صورت گرفته که کماکان شاهد ساختارهای مدیریتی موازی با ماموریت‌های یکسان هستیم.

به گزارش ایلنا از مشهد، فاطمه سلیمی در شصتمین جلسه علنی شورای شهر مشهد با تذکر به شهردار در خصوص تغییرات صورت گرفته در ساختار سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد، اظهارکرد: شورای اسلامی شهر مشهد در دوره ششم، دغدغه‌مندی اساسی نسبت به حوزه فرهنگی دارد و از سوی دیگر، تمرکز بر مفهوم متعالی جهانشهر برکت و کرامت، برپایه تعالی فرهنگ محقق خواهد شد.

وی افزود: باید توجه داشت که یکی از مهمترین بسترهای تقویت این مهم، ساختار فرهنگی به عنوان موتور محرک فرهنگ جامعه و الزام ایجاد انگیزش در نیروهای فرهنگی است.

سلیمی گفت: به استناد ماده ۸۳ قانون شوراها با آخرین اصلاحات و الحاقات تذکر خود را به عملکرد شهرداری مشهد در خصوص تغییرات صورت گرفته و حذف از سطوح اجرایی و عملیاتی پایین هرم ساختاری در سازمان فرهنگی، اجتماعی با تبدیل ۱۴۵ پست کارشناسی به ۸۵ مورد، ۶۱ پست کارشناس مسئول به ۴۴ مورد، ۲۲ پست رئیس اداره و سطوح هم عرض به ۱۵ مورد اعلام می‌دارم.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: اقدام مذکور در شرایطی صورت پذیرفته است که کماکان ساختارهای مدیریتی موازی با ماموریت‌های یکسان و ابهام در فرایندهای اجرایی دیده می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز