خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس شورای شهر قزوین:

عملکرد فرهنگی در حوزه مدیریت شهری قزوین به شدت نامتوازن است

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۰۳۴۸

نایب رئیس شورای شهر قزوین گفت: هماهنگی و تعادل فرهنگی در حوزه شهرداری وجود ندارد و از این نظر عملکرد حوزه مدیریت شهری به شدت نامتوازن است و این تعادل با توجه به اهداف و بایسته‌های فرهنگی در سازمان‌های شهرداری دیده نمی‌شود.

به گزارش ایلنا، محسن حق شناس با اشاره به عملکرد مدیریت شهری در حوزه فرهنگی، اظهارکرد: شهردار قزوین در حوزه‌های مختلف فرهنگی مانند دفاع مقدس، مسجدسازی و مدیریت جلسات فرهنگی یک نماد است و شخصیت ویژه و ممتازی دارد و با این ویژگی‌ها انتظارات شورای ششم که رویکردش فرهنگی است متفاوت است.

نایب رئیس شورای شهر قزوین ادامه داد: باید اقدامات فرهنگی شهرداری در سال اول این دوره از شورا کاملا نمایان می‌شد اما متاسفانه در این حوزه اقدام ویژه و خاص فرهنگی ندیدیم یا اینکه به دلیل ضعف برون داد فرهنگی، خیلی با خواست شورای ششم متفاوت بود.

این مسئول تاکید کرد: به اعتقاد من شورای ششم قبل از هر اقدامی نیاز به باز تعریف، تنظیم و تصویب برنامه جامع فرهنگی و سیاست کلی فرهنگی دارد؛ چرا که ماموریت‌های ریز فرهنگی شامل جنگ‌ها، جشن‌ها، مسابقات فرهنگی و سایر موارد را هر فردی که در رأس سازمان فرهنگی و ورزشی قرار گرفته باشد براساس منابع دراختیار انجام خواهد داد.

این عضو شورای شهر قزوین تصریح کرد: بر این اساس سیاست‌گذاری کلان فرهنگی باید در شورا صورت گیرد و با محوریت برنامه اقدامات صورت گیرد، باید مدیریت شهری تمام دغدغه‌مندان حوزه فرهنگی و فعالان موثر و بی ادعای این حوزه را از خود بداند و آنان نیز شهرداری را همراه خود ببینند و جریان سازی فرهنگی در حلقه‌های میانی به ثمر بنشیند .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز