خبرگزاری کار ایران

ضرورت ورود دستگاه‌های نظارتی به تعارض منافع در مدیریت شهری قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۰۱۷۲

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر قزوین گفت: تعارض منافع آفت جان مدیریت شهری است و ضرورت دارد دستگاه‌های نظارتی و نهادهای بالادستی به صورت جدی به این مسئله ورود کنند.

به گزارش ایلنا، قاسم اللهیاری در جلسه شورای شهر قزوین، ضمن تاکید بر نقش نظارتی این نهاد بر عملکرد شهرداری اظهار کرد: با توجه به اینکه شفافیت یکی از محورهای اصلی اهداف شورای شورای ششم در قزوین بود، ضروری است شورا و مجموعه‌های نظارتی شهرداری با دقت و جدیت بیشتری به این موضوع توجه کنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر قزوین عنوان کرد: متاسفانه برخی از مدیران شهرداری که خود باید ناظر باشند، مجری شده‌اند که می‌تواند پیامدهای جبران ناپذیری به اعتماد مردم و منافع عمومی وارد کنند  و باید نهادهای نظارتی بالادستی به این مسئله ورود کنند.

وی بر لزوم اطلاع اعضای شورا از تمامی قراردادها و صورت‌های مالی شهرداری قزوین تاکید کرد و افزود: اجرای مصوبه اعضای شورا مبنی بر اینکه باید شهرداری قزوین مجوز تمامی قراردادها، مزایده و مناقصه‌های بالای 500 میلیون تومان را از شورا اخذ کند، جلوی بسیاری از رانت‌ها و تعارض منافع را خواهد گرفت و نباید ملغی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز