خبرگزاری کار ایران

در کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین تاکید شد؛

لزوم شفافیت در فرآیند واگذاری غرفه‌های سعدالسلطنه

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۴۴۸۹

اعضای کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر قزوین ضمن بررسی لوایح و نامه‌های مربوطه از سوی شهرداری قزوین بر ضرورت شفافیت و فرآیند واگذاری غرفه‌های مجموعه سعدالسلطنه تاکید کردند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شورای شهر قزوین، جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر قزوین با دستور کار بررسی لوایح و نامه‌های واصله  از جمله امکان سنجی اجرای طرح پاتوق تعالی بانوان در سرای سعدالسلطنه و بررسی تفاهم نامه مبنی بر مساعدت و اجرای چمن مصنوعی برای آموزش و پرورش برگزار شد.

در این جلسه، اعضای کمیسیون ضمن توجه به منشور خاص برای مدیریت سعد السلطنه، بر ضرورت ارایه فرآیند واگذاری غرفه‌ها دراین مجموعه به صورت شفاف تاکید کردند و خواستار اختصاص موزه سنگ و یک راسته برای اساتید بنام خوشنویسی در سعدالسلطنه شدند.

همچنین در این جلسه مباحثی از جمله توجه به متناسب بودن نسبت استقرار کافه‌ها و نسبت فعالیت‌های صنایع دستی و فرهنگی در مجموعه سعدالسلطنه و ارائه کاربری هر فضا و آمار فعلی تعداد غرفه‌ها و تعیین ساز و کار ارائه غرفه‌ها به هنرمندان شهر از سوی اعضای کمیسیون مطرح شد.

در ادامه این جلسه، لایحه شهرداری قزوین درخصوص تفاهم نامه پیشنهادی مبنی بر مساعدت در اجرای چمن مصنوعی زمین الحاقی به ساختمان دبستان میرعماد و زمین ضلع شمال غربی ورزشگاه معلم از واحدهای آموزشی کم برخوردار در خیابان راه آهن و مولوی جهت استفاده دانش آموزان و عموم مردم از جمله جوانان و نوجوانان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بر این اساس، اعضای کمیسیون ضمن بررسی این لایحه بر ضرورت شفاف سازی هزینه آماده سازی چمن مصنوعی و نحوه مشارکت شهرداری قزوین در این طرح تاکید کردند.

همچنین مباحثی از جمله ارائه خدمات ورزشی به صورت محله‌ای، ایجاد قرارگاه ورزش برای پدران و مادران به همراه فرزندانشان و مشارکت در  تجهیز مدارس ، ارزیابی چمن‌های مصنوعی سطح شهر قزوین و مرمت زمین چمن مصلی دراین جلسه مطرح شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز