خبرگزاری کار ایران

از آغاز سال تاکنون انجام شد؛

بازرسی از 30 واحد تولیدی، خدماتی و مراکز عرضه و فروش در استان اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۵۳۲۴

مدیر کل استاندارد استان اردبیل از انجام بازرسی از واحد تولیدی، خدماتی و مراکز عرضه و فروش از آغاز سالجاری تاکنون در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، هاشم علایی مدیرکل استاندارد استان اردبیل در جلسه شورای فنی اظهار کرد: ازابتدای سال جاری، 30 مورد بازرسی از مراکز تولیدی، خدماتی وعرضه در قالب اکیپ های مشترک با همکاری نمایندگان دستگا ههای مرتبط انجام پذیرفته است.

وی در ادامه گفت: بازرسی‌های انجام یافته با حضور نمایندگان این اداره کل، معاونت غذا ودارو، اداره کل تعزیرات حکومتی ،سازمان صنعت، معدن و تجارت ،شرکت غله و خدمات بازرگانی و اتاق اصناف بصورت  اکیپ های مشترک با هدف جلوگیری از عرضه کالا وخدمات فاقد استاندارد، انجام یافته است. این بازرسی ها شامل،  واحدهای صنایع غذایی و سردخانه های نگهداری و همچنین مراکز عرضه و فروش بوده است.   

مدیرکل استاندارد استان اردبیل ادامه داد: از تمامی واحد های تولیدی، فروشندگان، اصناف و بازاریان درخواست می‌شود از فروش کالاهای غیراستاندارد خودداری کنند و همکاری لازم را با بازرسان اداره کل استاندارد استان و شرکت‌های تایید صلاحیت شده داشته باشند تا بتوانیم با نظارت بر کالاهای استاندارد شده، امنیت و سلامتی مصرف‌کنندگان را تامین کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز