خبرگزاری کار ایران

مدیرکل استاندارد اردبیل خبر داد؛

بازرسی از 600 مرکز خدماتی و رفاهی در طرح ویژه عیدانه در استان

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۷۷۷۰

مدیرکل استاندارد استان اردبیل از انجام بازرسی 604 مرکز خدماتی و رفاهی در طرح ویژه عیدانه در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هاشم علایی در تشریح عملکرد طرح ویژه عیدانه در نوروز 1401 اظهار کرد: این طرح در راستای رعایت کرامت عموم هموطنان و مسافران نوروزی و در تعامل با ستادهای نوروزی مستقر در استان و با همکاری سایر نهادها از جمله استانداری، فرمانداری ها، شهرداری ها، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، میراث فرهنگی، اتاق اصناف و ... اجرا شد.

علایی افزود: در اجرای این طرح از 15 اسفند 1400 لغایت 15 فروردین سال جدید توسط کارشناسان این اداره کل از تعداد 177 مرکز شامل، 23 مورد هتل، 60 مورد هتل آپارتمان، 82 مورد رستوران و 12 مورد مرکز آب درمانی بر اساس چک لیست های مربوط بازرسی نموده و موارد مغایر را به منظور رفع نقایص به صاحبان مراکز خدماتی ارائه دادند.

وی گفت: در راستای این طرح 76 مورد از فروشگاه های زنجیره ای استان در طول مدت یادشده، توسط بازرسان اداره کل و شرکت های بازرسی تائید صلاحیت شده مورد بازرسی فنی قرار گرفت و از عرضه و فروش کالاهای غیر استاندارد جلوگیری بعمل آمد. همچنین در این طرح ضمن نظارت بر مراکز عرضه و فروش مزبور تعداد 250 مورد از فروشگاه های کوچک و سوپر مارکت ها نیز مورد بارزسی قرار گرفت تا هم استانی ها و مسافرین نوروزی با اطمینان خاطر از کالاهای دارای علامت استاندارد استفاده کرد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز