خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش استان:

142 دانش‌‌آموز قزوینی در دو جشنواره کشوری دارای رتبه شدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۳۴۸۶

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: ۱۴۲ دانش آموز هنرمند استان قزوین در چهلمین دوره جشنواره فرهنگی هنری "فردا" و سومین دوره کانون‌های فرهنگی تربیتی دارای رتبه شدند.

به گزارش ایلنا، نقی سیاهکالی مرادی با اشاره به نتایج جشنواره فرهنگی و هنری فردا گفت: از نظر شاخص‌های کمی و کیفی رتبه‌ها در این دوره شاهد ارتقای چشمگیر بودیم و ۴۰ رتبه اول،۱۲ رتبه دوم، ۵۱ رتبه سوم ، ۵ رتبه پنجم و ۳۳ رتبه برگزیده کشوری حاصل تلاش دانش آموزان استان در این جشنواره بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به حضور ارزشمند و مقتدرانه ۲گروه سرود و نمایش صحنه‌ای در رده اول کشور و همچنین ۲ گروه سرود و نمایش عروسکی در رده سوم کشور، خاطر نشان کرد: توجه به کار گروهی و تولید آثار فاخر از اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به خصوص تربیت زیبایی شناختی و هنری است. موفقیت استان در کسب رتبه در رشته‌های گروهی، حاصل پیگیری همین هدف گذاری در اجرای سند تحول بنیادین است.

وی با اشاره به نتایج همزمان سومین دوره فرهنگی هنری کانون‌ها و  کسب مجموعا ۱۴۲ رتبه، به ویژه حضور چهار گروه هنرهای آوایی و نمایشی در بین گروهای برتر کشور بویژه سرودهای گروهی پس از وقفه ۱۰ ساله را  از نشانه‌های پیشرفت جدی استان در عرصه فرهنگ و هنر اعلام کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز