خبرگزاری کار ایران

خرده فروشان مواد مخدر در شهرستان البرز دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۱۸۳۱

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین از دستگیری 4 خرده فروش مواد مخدر به همراه کشف تریاک در عملیات ماموان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان البرز خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ فرهاد علی بیگی با اعلام این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اقدامات اطلاعاتی و فنی 2 نفر از خرده فروشان مواد مخدر در شهرستان البرز را شناسایی کرده و دستگیری آن‌ها را در دستور کار خود قرار دادند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین افزود: در بررسی‌های ماموران مشخص شد، متهمان به منظور تهیه مواد مخدر با یکی از قاچاقچیان سابقه دار قرار گذاشته و قصد خرید مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را دارند، که بلافاصله با هماهنگی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان البرز به محل قرار اعزام و در عملیاتی غافلگیرانه، 6 کیلو 400 گرم تریاک کشف و 3 نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی شهرستان البرز در اقدامی دیگر یکی از خرده فروشان مواد در شهر الوند را شناسایی و در بازرسی از مخفیگاه وی 1 کیلو 500 گرم تریاک به همراه تعدادی آلات و ادوات مربوط به توزین و فروش مواد مخدر کشف کردند.

علی بیگی با اشاره به اینکه در این عملیات‌ها 2 دستگاه خودرو سواری پی کی و پژو 405 توقیف شد، خاطرنشان کرد: هر 4 متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز