خبرگزاری کار ایران

عکاس ایتالیایی داور چهارمین جشنواره عکس فیروزه تبریز شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۸۳۱

به دنبال انصراف حسن سربخشیان از داوری چهارمین جشنواره عکس فیروزه تبریز پائولو پاتریزی جایگزین وی شد.

ایلنا: حسن سربخشیان از حضور در هیات داوران چهارمین جشنواره سراسر عکس فیروزه انصراف داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا حسن سربخشان عکاس مستند، انصراف خود را در نامه‌ای خطاب به سیدرضا علوی، دبیر جشنواره اعلام کرده است.
وی علت انصراف خود مسافرت و مشغله کاری در تاریخ برگزاری جشنواره اعلام کرده است.
سیدرضا علوی، مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز و دبیر چهارمین جشنواره عکس فیروزه نیز در پی انصراف سربخشیان در مرحله انتخاب اولیه آثار این دوره از جشنواره، پائولو پاتریزی عکاس ایتالیایی را جایگزین وی در بخش داوری معرفی کرد.
پائولو پاتریزی اهل ایتالیا و ساکن ژاپن است؛ عکاس مستندی است که علاقه‎مند به نمایش تضاد بین سنت و مدرنیته و قطع فرهنگی تولید از رشد سریع اقتصادی است. او تمرکز خود را بیشتر روی روابط انسانی و اجتماعی بر اساس داستان‌پردازی دارد. پاتریزی کار خود را نخستین بار به عنوان یک دستیار حرفه‎ای در لندن آغاز کرد.
برنده دوم جایزه‎ ورد پرس فوتو، یکی از آژانس‎های مشهور جهان، در بخش روزمرگی یا دیلی لایف در سال ۲۰۱۳و برنده‎ی سوم تک عکس در رشته‎ی طبیعت در همین آژانس.
همکاری با نشریات و مجلاتی چون: مجله‎ی آبزرور، پانوراما، استرن، ساندی تایمز، گاردین، ساندی تلگراف به عنوان بخشی از کارنامه حرفه‌ای او به شمار می‌رود.
چهارمین جشنواره عکس فیروزه با موضوع اولین‌های تبریز از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز