خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار گیلان:

پرستاری جامعه‌نگر در جامعه توسعه یابد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۴۹۳۹

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گیلان پرستاری جامعه نگر را یک ضرورت خواند و گفت: با توجه به گسترش فناوری ، تغییر سبک زندگی و الگوی جمعیت ، باید پرستاری جامعه نگر نیز توسعه یابد.

به گزارش ایلنا از رشت، کیمیا تنهایی در مراسمی که به منظور قدردانی از پرستاران برگزار شد؛ با تبریک هفته پرستار به تلاشگران این عرصه ، بزرگترین سرمایه را سلامتی دانست و افزود: پرستاران اهتمام به حفظ سلامتی افراد دارند و برای تحقق این امر از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند.

وی تصریح کرد: در جریان شیوع کرونا همگان شاهد بودیم که پرستاران و پزشکان ، فداکارانه به خدمت رسانی به هموطنان خود پرداختند.

تنهایی با بیان اینکه جامعه پرستاری همواره از محبوبیت اجتماعی خوبی برخوردار بوده‌ و است، گفت: شیوع کرونا موجب شد زحمات و خدمات این قشر بیش از پیش نمایان شود و بر محبوبیت اجتماعی پرستاران افزود.

معاون استاندار گیلان بر لزوم افزایش سطح علمی پرستاران بعنوان حافظان سلامت جامعه تاکید و خاطرنشان کرد: پرستاران علاوه بر وظیفه مراقبت بالینی از بیماران ، باید اطلاعات علمی و آموزشی خود را متناسب با تغییرات و پیشرفت های نظام سلامت افزایش دهند .

وی توسعه پرستاری جامعه نگر را یک ضرورت خواند و یادآور شد: با توجه به گسترش فناوری و تغییر سبک زندگی و الگوی جمعیت ، باید پرستاری جامعه نگر نیز توسعه یابد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز