خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان عنوان کرد؛

با جوانان متناسب با شرایط امروز مواجه شویم

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۶۷۴

استاندار گیلان درنشست ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی خواستار برنامه ریزی های اصولی و فرهنگ سازی در این زمینه شد.

نشست ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی گیلان با حضور استاندار و هیأت بازرسی ستاد مرکزی در وزارت کشور در استانداری گیلان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، محمدعلی نجفی در این نشست با تأکید بر صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندان خواستار برنامه ریزی های اصولی و فرهنگ سازی در این زمینه شد.

وی ضمن تشکر از اقدامات انجام شده در استان توسط دستگاههای فرهنگی و اجتماعی یادآور شد: برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی می بایست با رویکردهای فرهنگ ساز از ظرفیت سازمانهای غیردولتی هم بهره مند شد.

وی، تأکید کرد: آنچه امروز به واسطه تغییر در فرهنگ سبک زندگی جامعه ی ما را دچار آسیب می کند، کم رنگ شدن حیا در جامعه است که باید تلاش کنیم از این آسیب ها پیشگیری شود.

استاندار گیلان افزود: ما دارای فرهنگ غنی با آموزه های دینی هستیم که این آموزه ها و فرهنگ نقش مهمی در حفظ و مصونیت جامعه دارد.

وی، همچنین با بیان اینکه نسل جوان، نسل پرسشگر است گفت: به سوالات جوانان در حوزه سبک زندگی باید با استدلال قوی و منطقی پاسخ داد.

استاندار گیلان با تاکید براینکه باید نیازهای جوانان را مطابق با زمانه آنان شناخت و آنان را به درستی درک کرد گفت: با جوانان متناسب با شرایط امروز مواجه شویم چراکه انطباق کامل دوران گذشته با عصر حاضر موجب خطاهای محاسباتی در تربیت نسل آینده میشود.

محمد ملازاده رئیس هیأت بازرسی ستاد مرکزی صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندان در وزارت کشور هم در این جلسه افزود: بحثعفاف و حجاب و صیانت از حریم امنیت عمومی از دغدغه های مسئولان و بزرگان نظام است.

استاندار گیلان، گفت: مردم در نظام ما نقش محوری در همه امور دارند و ما وظیفه داریم امنیت عمومی آنان را ارتقاء بخشیم و از آنان صیانت کنیم.

وی، اظهار داشت: رضایتمندی مردم از دستگاههای اجرایی نقش مهمی در جامعه دارد و ما باید با آشناسازی سازمانهای دولتی و کارکنان آنان با حقوق مردم تلاش کنیم تا رضایتمندی مردم افزایش یابد.

به گفته وی، آنچه در وزارت کشور به عنوان یک مسئولیت بر عهده آن قرار گرفته است پیگیری مصوبات، مدیریت و چگونگی اجرای آن استو تلاش داریم تا با نظارت در حوزه صیانت از امنیت عمومی جامعه در افزایش ارتقای جامعه بکوشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان هم در این نشست گفت: باید همانگونه که در مباحثو جلسات قتصادی شاهد جدیت مسئولان هستیم به همان میزان در مسائل فرهنگی هم این جدیت اعمال شود.

محمداحمدی پور اظهار کرد: بحثمشارکت های اجتماعی برای رفع نگرانی های اجتماعی باید جدی گرفته شود و در این میان همه باید به میدان بیایند.

وی افزود: باید در بخش های فرهنگی، اجتماعی، عفاف و حجاب و حقوق شهروندی با پیگیری های مستمر و برنامه ریزی های دراز مدت در کنار جلب مشارکت های اجتماعی در تقویت سرمایه های اجتماعی بکوشیم.

سردار قائدرحمتی فرمانده انتظامی گیلان هم در این جلسه به ارائه آمار عملکرد این نیرو در حوزه عفاف و حجاب و حقوق شهروندی پرداخت و با ارائه راهکارهای نیروی انتظامی بر ضرورت فرهنگ سازی در جامعه تأکید کرد.

مدیران کل آموزش و پرورش، ورزش و جوانان، سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان، فرماندار ماسال و رئیس ستاد اقامه نماز گیلان هم در این جلسه به ارائه دیدگاهها و عملکرد دستگاههای خود پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز