خبرگزاری کار ایران

استاندار بوشهر:

عوامل بروز سیل در وحدتیه مشخص شود/ اعلام میزان خسارت‌های سیل به دولت

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۷۸۶۸

استاندار بوشهر با بیان اینکه عوامل بروز حادثه سیل وحدتیه باید مشخص شود، گفت: یکی از عوامل مقصر در جریان سیل شهرداری وحدتیه بود که باید سریعاً منطقه سیل زده را پاکسازی و نسبت به بازگشایی معابر اقدام می‌کرد.

به گزارش ایلنا، عبدالکریم گراوند صبح چهارشنبه در نشست ستاد بحران استان بوشهر اظهار داشت: باید همه ظرفت‌ها برای کمک به حادثه‌دیدگان در وحدتیه دشتستان پای کار بیاید و همه امکانات بسیج شود.

وی با تاکید بر اینکه در این سیل مردم وحدتیه دشتستان واقعاً آسیب و خسارت دیده‌اند و اذیت شدند خاطرنشان کرد: مسئولان در این وضعیت باید همه امکانات را پای کار بیاورند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه عوامل بروز حادثه سیل وحدتیه باید مشخص شود افزود: یکی از عوامل مقصر در جریان سیل شهرداری وحدتیه بود که باید سریعاً منطقه سیل زده را پاکسازی و نسبت به بازگشایی معابر اقدام می‌کرد.

وی با تاکید بر حمایت نهادهای بهزیستی و کمیته امداد از خانوارهای تحت پوشش که دچار آسیب شده‌اند تصریح کرد: همه امکانات در حل مشکلات مردم سیل زده باید پای کار باشد و حوزه عمرانی استانداری و فرماندار دشتستان باید همه امکانات را پای کار بیاورد.

گراوند تاکید کرد: بنیاد مسکن سریع در این راستا پرونده‌های خسارت دیدگان در بخش‌های خسارت به زندگی، وسایل خانه و محل کسب و کار را تشکیل دهد و هلال احمر هم در این زمینه کمک‌رسانی کند.

وی با اشاره به اینکه برخی افراد سیل‌زده و آسیب‌دیده نیاز به کمک‌رسانی آنی و فوری دارند، افزود: پاکسازی وحدتیه باید در سریع‌ترین زمان انجام شود و با بکارگیری همه امکانات تا روز پنجشنبه هفته جاری باید تمیز شود و پس از آن خدمات دیگر ارائه می‌شود.

استاندار بوشهر با تاکید بر توزیع امکانات لازم و تجهیزات مورد نیاز آسیب دیدگان توزیع ادامه داد: خانه‌هایی که بیمه هستند سریعاً تشکیل پرونده تا خسارت‌ها سریعاً پرداخت شود.

وی با اشاره به حجم بالای آسیب و خسارت در محورهای مواصلاتی، معابر و تأسیسات شهری، روستایی، مزارع کشاورزی در جریان سیل گفت: میزان خسارت‌های ناشی از سیل در استان به ویژه در دشتستان به دولت ابلاغ شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز