خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری سنندج خبر داد:

برپایی نخستین جمعه بازار ویژه بانوان کارآفرین و سرپرست خانوار در سنندج

asdasd
کد خبر : ۶۲۵۵۷۲

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری سنندج از برپایی نخستین جمعه بازار ویژه بانوان سرپرست خانواده و کارآفرین خبر داد و گفت: این جمعه بازار در پارکینگ طبقاتی عبدالعلی سنندجی برپا می شود.

به گزارش ایلنا، عبدالسلام سپهر با بیان این مطلب افزود: در راستای توانمندسازی زنان سرپرست خانواده و کارآفرین، این شهرداری برنامه ریزی لازم برای ایجاد مکان مناسب جهت ارائه توانمندی‌ها و تولیدات بانوان را صورت داده است.

وی اظهار داشت: یکی از رسالت ها و برنامه های سازمان مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری سنندج ایجاد فضای مناسب کسب و کار و ساماندهی مشاغل شهری است.

سپهر افزود: این جمعه بازار شامل 95 غرفه است و بانوان می توانند صنایع دستی و مصنوعات خود را جهت فروش ارائه کنند.

وی خاطرنشان کرد: این بازار با نام جمعه بازار خاتون نامگذاری شده و مدیریت  آن به یکی از انجمن های مردم نهاد فعال در حوزه توانمندسازی زنان واگذار شده است.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری سنندج اعلام کرد: جمعه هفته جاری طی مراسمی با حضور مسئولان بازار خاتون افتتاح خواهد شد و شهروندان می توانند هر جمعه از ساعت 9 الی 18از این جمعه بازار دیدن کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز