خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی خانه کارگر گلستان:

توسعه استان با حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس صورت می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۷۸۶۹

دبیراجرایی خانه کارگر استان گلستان گفت: توسعه و رفع عقب ماندگی گلستان با حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس صورت می‌گیرد و مردم  استان باید حضوری پرشکوه در این انتخابات داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنای گلستان، غلام رضا طالبا در نشست فعالین کارگری استان برای حضور نماینده کارگری در انتخابات مجلس گفت: حضور مردم در انتخابات مجلس فرصت نمایش اقتدار مردمی و توان ملی برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان است. حضور پرشکوه و آگاهانه مردم در انتخابات موثر است و بانوان به عنوان قشر تاثیرگذار در جامعه باید حضور بیشتری داشته باشند.

وی ادامه داد: رفتار نامزدهای انتخاباتی از عوامل ایجاد امید و نشاط در بین مردم برای حضور حداکثری در انتخابات است که می تواند زمینه این امر مهم را ایجاد کند.

وی گفت: استان گلستان رنگین کمان اقوام در ایران اسلامی است و مردم گلستان همه در یک صف واحد متحد هستند تا در انتخابات پیش رو شرکت کنند.هدف اصلی شرکت در انتخابات پیروزی جمهوری اسلامی است.

وی تصریح کرد: در ماه‌های اخیر خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران با صدور اطلاعیه‌ای از کارگران حائز شرایط را به نامزدی در انتخابات مجلس دعوت کرد. خانه کارگر حسب وظیفه ذاتی خویش از کارگرانی که شرایط احراز می گیرند حمایت‌های لازم را از این افراد انجام می‌دهد.

وی افزود: ظرفیت و پتانسیل های خوبی در جامعه کارگری است و این قشر زحمت کش و پرتلاش جامعه چندین نماینده در مجلس شورای اسلامی داشته باشند.با راهیابی افرادی که به جامعه کارگری ومشکلات آنها آگاه هستند قطعا بسیاری مشکلات موجود برطرف خواهد شد و حضور نماینده واقعی جامعه کارگری درمجلس بسیار ضروری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز