خبرگزاری کار ایران

دبیراجرایی خانه کارگر گلستان:

دستگاه قضایی تضمین کننده امنیت سرمایه‌گذاری و تولید است

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۷۲۳۷

دبیراجرایی خانه کارگر گلستان گفت: دستگاه قضایی تضمین کننده امنیت سرمایه گذاری و تولید است و عملکرد دادگستری استان در چند وقت اخیر در حمایت از تولید بسیار خوب بوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنای گلستان، غلام رضا طالبا در دیدار با مدیرکل دادگستری گلستان اظهار کرد: هم اکنون بیش از ۲۸ هزار نفر در ۱۱۰۰ واحدهای صنعتی شامل تجهیزات پزشکی، کانی فلز، محصولات کشاورزی، مواد شیمایی و... در گلستان مشغول به کار هستند و بیش از ۱۶۰ واحد صنعتی در استان در حال ساخت است.

وی ادامه داد: در استان ۲۳ شهرک و ناحیه صنعتی وجود دارد که ۶۵۰ واحد صنعتی در آنها مستقر هستند و بعضی از آنها دچار مشکلاتی هستند که دستگاه قضایی باید ورود کند. عملکرد دادگستری استان در حمایت از رونق تولید و بازدید های مستمر بسیار خوب است و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

وی گفت: مشکلات بانکی و پرونده‌های قضایی مربوط به اختلافات مالی شرکا مهم‌ترین مشکلات این واحدهای تولیدی استان است که دستگاه قضایی می‌تواند با اقدمات جدی  موانع و مشکلات بر سر راه تولید در استان رفع کند.

حیدرآسیابی رئیس کل دادگستری استان هم در این دیدار اظهار کرد: در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان، شروط اصلی ما در حمایت از واحدهای تولیدی،  اشتغالزایی، پرداخت معوقات کارگری و اخراج نکردن کارگران است.

آسیابی با تاکید بر این که حمایت ما از واحدهای تولیدی برای از بین نرفتن فرصت‌های شغلی است افزود: خوشبختانه در این زمینه دادگستری استان از استان‌های پیشرو و موفق کشور است و ارتباط تناتنگی با بخش تولید و فعالان این بخش داریم.

آسیابی ادامه داد: هفته گذشته در رامیان واحد تولیدی را افتتاح کردیم که اگر حمایت‌های  سالیان قبل دستگاه قضایی استان نبود، صاحبان آن موفق به ادامه تولید و توسعه  کارخانه‌های خود نمی‌شدند و امروز شاهد فعالیت  860 نفر کارگر توسط کارآفرینان این واحد تولیدی هستیم.

این مقام ارشد قوه قضایی در استان گلستان با اشاره به مطالبات بخش کارگری گفت:خوشبختانه جامعه کارگری استان، مطالبات خود را از مسیرهای قانونی دنبال می‌کند و تجربه هم نشان داده است پیگیری مطالبات از مسیرهای غیرقانونی، آب به آسیاب دشمن ریختن است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز