خبرگزاری کار ایران

دبیراجرایی خانه کارگر استان:

واحد های تولیدی راکد در گلستان بیشتر مورد توجه قرار بگیرند / برخی از مواد لایحه برنامه توسعه هفتم ضد کارگری است

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۵۸۱۹

دبیراجرایی خانه کارگر استان گلستان گفت: تعداد زیادی از واحدهای صنعتی استان راکد یا نیمه‌فعال هستند و با مشکلاتی همچون بدهی‌های بانکی، کمبود نقدینگی، کمبود مواد اولیه دارند که واحد های تولیدی راکد در گلستان بیشتر مورد توجه قرار بگیرند.

به گزارش خبرنگار ایلنای گلستان، غلام رضا طالبا در دیدار با رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی در گرگان اظهارکرد: متأسفانه در سالهای گذشته تعدادی از واحدهای صنعتی استان دچار رکود یا تعطیلی شده است که می‌شد با اقدمات جدی از همان ابتدا موانع و مشکلات آنها را بر طرف کرد.

وی ادامه داد: گلستان ظرفیت‌های فراوانی در زمینه‌های مختلف دارد که می‌توان استان را به نقطه مطلوب رساند و باید اقدمات جدی صورت بگیرد که واحد صنعتی تعطیل یا نیمه تعطیل نداشته باشیم.شرکت شهرک‌های صنعتی باید تلاش کند تا زیرساخت‌های لازم در شهرک‌ها و نواحی صنعتی ایجاد شود که باعث زمینه رونق تولید خواهد شد.

وی گفت: تعداد زیادی از واحدهای صنعتی راکد یا نیمه‌فعال هستند که با مشکلاتی همچون بدهی‌های بانکی، کمبود نقدینگی، کمبود مواد اولیه وجود دارند که واحد های تولیدی راکد در گلستان بیشتر مورد توجه قرار بگیرند.

وی گفت: برخی از مواد لایحه برنامه توسعه هفتم ضد کارگری است و امنیت شغلی ومعیشت این قشر وفادار به نظام و انقلاب را هدف قرار داده است.مجلس باقی مانده مواد ضد کارگری برنامه توسعه هفتم را حذف کند.

وی خاطر نشان کرد: تورم در کشور بیش از ۴۰ درصد است و امروزه کارگران مشکلات معیشتی زیادی دارند و نداشتن امنیت شغلی کارگران از مهمترین مشکلاتی هست که جامعه کارگری با آن دست پنجه نرم می‌کند. دولت و مجلس شورای اسلامی به جامعه کارگری کمک کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز