خبرگزاری کار ایران

دبیراجرایی خانه کارگر گلستان:

درمان کارگران و بازنشستگان بیشتر مورد توجه تامین اجتماعی قرار بگیرد / بازنشستگان دچار بیماری خاص هستند باید دفترچه درمانی ویژه داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۸۳۲۳

دبیراجرایی خانه کارگر گلستان گفت: درمان کارگران و بازنشستگان بیشتر مورد توجه تامین اجتماعی قرار بگیرد و کارگران و بازنشستگان سرگردان میان بیمه‌های پایه و تکمیلی هستند که این سازمان یک فکری به حال این افراد بکند.

به گزارش ایلنای گلستان، غلام رضا طالبا در دیدار با مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان اظهار کرد: ارتقای خدمات درمانی و بهبود وضعیت بیمه تکمیلی مطالبه جدی کارگران و بازنشستگان است.افراد بالای ۶۵ سال چند برابر دیگران نیازمند خدمات درمانی هستند و با افزایش سن میزان آسیب‌پذیری و ابتلا به بیماری بیشتر می‌شود و بازنشستگان بیشتر حقوق خود را به  سلامت اختصاص می‌دهند.

وی ادامه داد: نیازهای اصلی بازنشستگان  برخورداری از پوشش بیمه درمانی مناسب است ولی متاسفانه در زمان بیماری بیشتر بار مالی به عهده خود فرد سالمند است.

وی گفت: بیمارستان‌های تامین اجتماعی گلستان کمبود مختصص دارند که کارگران و بازنشستگان ناچار هستند که به بیمارستان‌های خصوصی برای درمان مراجعه کنند که هزینه سنگینی بر دوش آنها است که این افراد توان پرداخت این هزینه را ندارند.

رئیس کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی شهرستان گرگان بیان کرد: درحال حاضر بیمارستان های صیاد شیرازی، پنج آذر گرگان، بسکی گنبدکاووس، آنژیوگرافی بیمارستان امیرالمؤمنین کردکوی و... با بیمه آتیه سازان حافظ قرارداد دارند. سازمان تامین اجتماعی گلستان کمک کنند تا مراکز بیشتردرمانی استان با بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ قرارداد ببنند.

وی خاطر نشان کرد: ۲۲ هزار نفر عضوکانون بازنشستگان مستمری بگیران شهرستان گرگان هستند و پوشش هزینه‌ها به این افراد در تامین اجتماعی ضعیف است. کارگران و بازنشستگانی که دچار بیماری صعب العلاج شده اند باید مورد توجه جدی دولت و سازمان تامین نگاه ویژه ای به آنها داشته باشد و دفترچه ویژه ای با این دسته افراد صادر کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز