خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

شبعه ۲ تامین اجتماعی گرگان تا پایان سال به بهره برداری می رسد/۳ هزار نفر در گلستان بیمه بیکاری دریافت می کنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۶۶۴

مدیرکل تامین اجتماعی استان گلستان گفت: تا پایان سالجاری ساختمان شعبه دوم تامین اجتماعی در شهر گرگان افتتاح می شود و درحال تلاش هستیم ساختمان های تامین اجتماعی استان استیجاری نباشند.

هادی نودهی در گفت وگو با ایلنای گلستان اظهارکرد: در ۹ ماهه ابتدای سالجاری بالغ بر ۴ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان منابع پرداخت کردیم که در صورتی در این مدت ۳ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان وصول کردیم و کسری منابع داریم.

وی تصریح کرد: تامین اجتماعی استان درحوزه کوتاه مدت ۵۰ میلیارد تومان و در حوزه بلند مدت ۳ هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان پرداخت کرد.

نودهی بیان کرد: ۳ هزار و ۱۵۶ نفر در گلستان بیمه بیکاری دریافت می کنند واز ابتدای سالجاری هزار و ۱۶۵ میلیارد تومان بیمه بیکاری پرداخت شد. در حوزه درمان هزار و ۱۳۵ میلیارد تومان واریز کردیم.

وی افزود: ساختمان های تامین اجتماعی در شهرستان فاضل آباد،شعبه دوم تامین اجتماعی گرگان ،رامیان و گمیشان استیجاری است که ساختمان شعبه دوم تامین اجتماعی شهر گرگان ساخته شده و تا پایان سالجاری به بهره برداری می رسد.

وی یاداور شد:  ساختمان شعبه شهرستان فاضل آباد در دی ماه کلنگ زنی شد و برای شهرستان  رامیان مجوز خرید زمین در زمینه درمان وبیمه ای از حوزه فنی ومهندسی سازمان تامین اجتماعی گرفته است.

وی گفت: قرار شد خیری درشهرستان گمیشان زمین به اندازه ۳ هزار متر به سازمان تامین اجتماعی برای ساخت واگذار کند.تامین اجتماعی گلستان ۱۳ شعبه دائمی و ۸ کارگزاری دارد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز