خبرگزاری کار ایران

صندوق بازنشستگی کشوری مدافع سرمایه بازنشستگان است

asdasd
کد خبر : ۶۱۰۵۸۸

رئیس هیات مدیره صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه مدیرعامل و هیات مدیره این صندوق مدافع سرمایه بازنشستگان عزیز هستند، گفت: بازنشستگان کشوری صاحبان اصلی سرمایه‌های این صندوق هستند.

به گزارش ایلنا، نعمت الله ایزدی  با بیان اینکه، بازنشستگان صاحبان اصلی سرمایه‌های صندوق بوده و این سرمایه حق یک میلیون و ۳۸۰ هزار بازنشسته و دومیلیون و ۲۵۰ هزار شاغل است، افزود: مدیرعامل و هیات مدیره صندوق بازنشستگی کشوری در زمینه دفاع از حق بازنشستگان به هیچ وجه کوتاه نمی‌آید و انسجام هیات مدیره و مدیرعامل مهم‌ترین نقطه قوت برای این مهم است.

وی ادامه داد: ناظرین هیات مدیره صندوق برای سرکشی و نظارت بر عملکرد و فعالیت هلدینگ‌های تابعه صندوق مشخص شده‌اند که با حضور مستمر خود در جلسات این هلدینگ‌ها به پیشبرد امور کمک خواهند کرد.

ایزدی اظهار داشت: هلدینگ‌ها باید صورت‌های مالی را به شکل منظم و مستمر به هیات مدیره صندوق بازنشستگی کشوری ارسال کنند تا ناظرین هیات مدیره همکاری لازم را با آنان داشته باشند و ما در فعالیت‌های کنترلی کمتر دچار مشکل شویم.

رئیس هیات مدیره صندوق بازنشستگی کشوری گفت: وقتی شرکت‌های زیرمجموعه برای واگذاری به بخش خصوصی آماده می‌شود، به هیچ وجه از سوی صندوق‌‌ رها نمی‌شوند، بلکه شرایط را برای واگذاری و عرضه به بازار فراهم می‌کنیم.

ایزدی با بیان اینکه هلدینگ‌ها قوانین حاکم بر صندوق را جدی بگیرند تا آثار مثبت سرمایه‌های بازنشستگان بیش از پیش افزایش یابد، تاکید کرد: فعالان اقتصادی صندوق بازنشستگی کشوری باید به شیوه نامه‌های ارسالی توجه ویژه داشته باشند، همچنین انتصابات را با توجه به بانک اطلاعاتی مدیریتی صندوق انجام دهند.

وی افزود: اکنون زمان برگزاری مجامع هلدینگ هاست، بنابراین هلدینگ‌ها باید صورت‌های مالی خود را هرچه سریع‌تر در اختیار هیات مدیره قرار دهند تا در زمان معین در مجامع حضور یابند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز