خبرگزاری کار ایران

روز گذشته انجام شد؛

اعتراض دوباره کارگران ایران چوکا به نحوه اداره کارخانه

asdasd
کد خبر : ۴۰۸۳۸۱

در حالی که هنوز بیشتر از دو هفته از ابراز شادمانی کارگران کارخانه ایران چوکا به دلیل راه‌اندازی مجدد این واحد تولیدی نمی‌گذرد، روز گذشته شماری از کارگران این واحد تولیدی در اعتراض به عملکرد مدیریت کنونی تجمع کردند.

منابع خبری ایلنا در توضیح این خبر افزودند: کارگران ایران چوکا عملکرد مدیریت کنونی کارخانه را در تعطیلی یک سال گذشته محل کارشان موثر می‌دانند برای همین روز گذشته (دوشنبه 15 شهریور) وقتی از حضور مدیریت کنونی مطلع می‌شوند به نشانه اعتراض تجمع صنفی برپا می‌کنند.

به نقل از کارگرانی که این اجتماع صنفی را در مقابل دفتر مدیریت برپا کرده بودند، گفته می‌شود: مدیریت فعلی از یک سال قبل از تعطیلی موقت کارخانه مستقر بوده است و در مدت این دو سال طوری عمل کرده که همه ما به مرور ما شاهد تنزل راندمان تولید و در نهایت توقف یک ساله فعالیت کارخانه و سرگردانی خود بودیم.

آنها که نگران هستند مبادا بازهم رویه منجر به تعطیلی کارخانه ایران چوکا از سرگرفته شود، از سهامدار اصلی کارخانه خواستند تا به هر ترتیب مدیریت این واحد صنعتی را ملزم به حفظ تولید و اشتغال بکند.

بصورت مشخص کارگران ایران چوکا می گویند طی یکسال گذشته  که وضعیت کارخانه وکارگرانش مشخص نبود حدود هزار کارگر کارخانه صنایع چوب و کاغذ ایران «چوکا»  مرتبا با برپا کردن اجتماعات صنفی متعدد خواستار راه‌اندازی دوباره کارخانه و بازگشت به کار خود بودند.

به گفته منابع خبری ایلنا در کارخانه ایران چوکا با وجود آنکه کارگران این کارخانه با داشتن چندین ماه معوقات مزدی عقب افتاده ای از  وضعیت فعلی خود رضایت دارند اما امیدوارند  سهام دار اصلی کارخانه طی روز های آینده مدیریت جدیدی به کارخانه معرفی کند تا پی گیر وضعیت کارخانه وکارگرانش باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز