خبرگزاری کار ایران

بازگشت ایران چوکا به مدار تولید باعث شادمانی کارگران شد

asdasd
کد خبر : ۴۰۶۲۱۳

شب گذشته کارگران کارخانه ایران چوکای تالش با پخش شیرینی از سرگیری فعالیت دوباره خط تولیدی این واحد صنعتی را جشن گرفتند.

کارگران این واحد صنعتی در تماس با ایلنا گفتند: از حدود یک هفته قبل فعالیت این واحد صنعتی از سرگرفته شده بود اما ساعت 22 و 30 دقیقه شب گذشته به دنبال تکمیل عملیات بازسازی خط تولید، نخستین سری محصول نهایی کاغذ تولید شد.

آنها افزودند: شامگاه روز گذشته (دوشنبه 8 شهریور ماه) کارخانه ایران چوکا پس از یک سال تعطیلی دوباره به مدار تولید بازگشت و اولین محموله کاغذ نهایی از انتهای خط تولید روانه انبار فروش محصولات شد.

این کارگران افزودند: نظر به سختی‌هایی که به دلیل تعطیلی کارخانه در یک سال گذشته متحمل شده بودیم، تصمیم گرفتیم تا با توزیع شیرینی این اتفاق مهم را جشن بگیریم.

آنها افزودند: امیدواریم طبق وعده کارفرما دیگر با مشکلاتی نظیر آنچه که در یک سال گذشته باعث تعطیلی کارخانه شده بود روبرو نشویم.

یاد آوری می‌شود در روزهای گذشته این کارگران با برپایی سلسله تجمعات صنفی  موفق شدند تا در نهایت از مدیریت این مجموعه وعده راه اندازی دوباره کارخانه را بگیرند.

کارخانه ایران چوکا که نزدیک به هزار کارگر دارد و از قرار معلوم مدیریت و مالکیت آن به یکی از صندوق‌های بیمه‌های اجتماعی تعلق دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز