خبرگزاری کار ایران

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مطرح کرد:

آموزش مهارت برای معلولان با هدف ایجاد اشتغال

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۵۹۳۴

صولت مرتضوی، مجتمع آموزشی رعد را یک الگوی کامل در آموزش توان‌یابان معلول، افراد دارای معلولیت مهارت‌جو و جامعه هدف سازمان بهزیستی کشور دانست.

به گزارش ایلنا، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر یک روزه خود به شهرستان طالقان، هم زمان با دور دوم سفر رییس جمهور به استان البرز با حضور در مجتمع آموزشی و نیکوکاری «رعد» شهرستان طالقان با افراد دارای معلولیت و جامعه هدف سازمان بهزیستی کشور دیداری چهره به چهره داشت. 

سید صولت مرتضوی مجتمع آموزشی رعد را یک الگوی کامل در آموزش توان‌یابان معلول، افراد دارای معلولیت مهارت خواه و جامعه هدف سازمان بهزیستی کشور دانست و اظهار کرد: در این مرکز آموزش مهارت برای معلولان با هدف ایجاد اشتغال محقق می‌شود. 

ساخت این‌ مجتمع آموزشی و نیکوکاری اوایل دهه ۶۰ برای ارایه خدمات به توان‌یابان و افراد دارای معلولیت، جامعه هدف سازمان‌بهزیستی کشور با همت و همدلی انسان‌های نیکوکار آغاز و در حال حاضر ۲۳ نفر مددجو را تحت پوشش دارد. 

دشواری‌های ادامه تحصیل معلولان جسمی–حرکتی در مراکز دانشگاهی باعث شده است این مجتمع نیکوکاری نخستین مرکز دانشگاهی ویژه توان‌یابان کشور را در سال ۱۳۹۰ تأسیس کند. 

بر اساس این گزارش، در این مجتمع علاوه بر آموزش فنی و حرفه‌ای خدمات توانبخشی فیزیوتراپی، کاردرمانی، مددکاری، مشاوره، کاریابی و اشتغال حمایتی نیز ارائه می‌شود و با حمایت سازمان بهزیستی و خیرین این خدمات را رایگان ارائه می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز