خبرگزاری کار ایران

آغاز مذاکره وزیر کار لبنان با مقامات ایران

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۳۰۰۷

وزیر کار جمهوری لبنان با دعوت رسمی وزیر کار دولت سیزدهم در رأس هیئتی از مدیران اقتصادی و سیاسی لبنان به‌منظور دیدار با مقامات کشورمان وارد ایران شد.

به گزارش ایلنا، وزیر کار جمهوری لبنان در رأس هیئتی به‌منظور دیدار با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تبادل تفاهم‌نامه‌های همکاری مشترک شب گذشته وارد تهران شد.

«مصطفی بیرم» (وزیر کار جمهوری لبنان) با دعوت رسمی صولت مرتضوی (وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم) در رأس هیئتی از مدیران اقتصادی و سیاسی لبنان به‌منظور دیدار با مقامات جمهوری اسلامی ایران و ارتقای سطح همکاری‌های دوجانبه از طریق فرودگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) وارد تهران شد. 

وزیر کار لبنان در سفر ۷ روزه خود به ایران، ضمن دیدار با معاون اول رئیس‌جمهور، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس کمیته امداد امام‌ با جمعی از مدیران مرتبط در حوزه‌های آموزش فنی‌وحرفه‌ای، بیمه‌های اجتماعی، اشتغال و روابط کار دیدار خواهد کرد. 

در این سفر در خصوص ارتقای سرمایه‌گذاری شرکت‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در لبنان، افزایش صادرات کالاهای ایرانی، همکاری در حوزه مهارت‌آموزی، حضور متخصصان ایرانی در لبنان و تبادل تجربه در حوزه‌های بیمه، صندوق‌های بازنشستگی و… بحث و تبادل‌نظر خواهد شد.

مذاکرات فی مابین ایران و مقامات لبنانی از امروز آغاز شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز