خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

هیچ کمبودی از لحاظ گوشت، مرغ و برنج در لرستان نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۵۳۶۹

معاون توسعه بازرگانی و صنایع سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: هیچ کمبودی از لحاظ گوشت، مرغ و برنج نداریم و کالاهایی که لازم است در استان دپو کرده‌ایم.

حسین میردریکوند در  گفت و گو با ایلنای لرستان با بیان اینکه در راستای تنظیم گوشت قرمز از بهمن‌ماه تاکنون حدود ۴۹۰ تن گوشت قرمز توزیع شده و هنوز ادامه دارد، اظهار داشت: درخصوص گوشت قرمز و سایر کالاهای تنظیم بازار مسال وضعیت بهتری نسبت به سالیان گذشته دارد و مردم نگرانی نداشته باشند.

وی افزود: بیش‌ از ۵۰۰ تن گوشت دیگر در حال توزیع داریم که در همه فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ و فروشگاه‌های محله‌ای که بتوانند از طریق سامانه پیامک گوشت را توزیع کنند، به ازای هر کیلو ۱۵۵ هزار تومان توزیع می‌شود.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع سازمان جهاد کشاورزی لرستان تصریح کرد: این توزیع تا زمانی که قیمت گوشت تنظیم نشود ادامه دارد.

وی بیان کرد: روند توزیع به این شکل است که فروشگاه‌ها بزرگ ابتدا باید پول گوشت را واریز کنند ولی چون با تهران هماهنگی دارند دو روز طول می‌کشد.

میردریکوند تأکید کرد: هیچ کمبودی از لحاظ گوشت، مرغ و برنج نداریم و کالاهایی که لازم است در استان دپو کردیم.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع سازمان جهاد کشاورزی لرستان بیان کرد: مصرف ماهانه گوشت استان ۶۰ تن است ولی مردم چون قیمت گوشت تغییر کرده ترسیدند، بیشتر از نیاز مردم گوشت، مرغ و برنج داریم و انبار و دپو کردیم و قیمت آن مصوب و تظمینی است و مردم خودشان را حساس نکنند که بیشتر از مصرف خود گوشت خریداری و در یخچال نگهداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز