خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در استان:

دانشگاه‌ها و مدارس قزوین محل ترویج نماز باشند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۶۳۰۸

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: باید در دانشگاه‌ها و مدارس و مساجد مروج فرهنگ نماز باشیم و اگر نزدیک مدرسه و دانشگاه شما مسجدی هست حتما نماز را در مسجد اقامه کنید تا در رونق کانون‌های دینی نقش آفرین باشید.

به گزارش ایلنا در قزوین، نهمین اجلاس استانی نماز با محور مسجد، مدرسه و دانشگاه در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در این مراسم گفت: نماز از شعائر دینی است و همه باید کمک کنیم تا این فریضه بهتر و باشکوه‌تر برگزار شود و اگر حر‌کت ما خداپسندانه باشد در ترویج نماز سهیم خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: محبوب‌ترین کارها نزد خداوند نماز است به شرطی که به موقع اقامه شود و سپس نیکی به والدین و جهاد با نفس و جهاد کبیر که همان مبارزه با توطئه‌های دشمنان است.

وی افزود: نماز را سهل و آسان نگیرید و سبک نشمارید بویژه اگر مسئولیتی دارید و می‌توانید تاثیرگذار باشید تا این فریضه تبلیغ شود حتما به آن عمل کنید.

امام جمعه قزوین گفت: باید زندگی خود را بررسی کنیم و ببینیم برای خدا چه کردیم و چند نفر را با نماز آشنا کردیم، آیا مروج نماز بودیم تا برای آخرت خود اندوخته داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین گفت: نماز در قله عبادت‌ها است و ما را به تقوی می‌رساند و می‌توانیم با دست پر از مرز مرگ برای رسیدن به آخرت برویم.

وی درخصوص آثار نماز اظهار کرد: اگر نماز بدرستی اقامه شد دیگر دزدی، اختلاس و فساد نخواهد بود و عدل اقامه می‌شود و حمایت از مظلومان غزه و فلسطین محقق شده و با مراکز فساد و استکباری مبارزه می‌شود.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: اگر نماز بدرستی اقامه شود موجب ایجاد یقین و طمانینه و آرامش می‌شود.

عابدینی بیان کرد: هرکس با خدا ارتباط ندارد آرامش هم نخواهد داشت و زندگی مشقت باری دارد و در واقع هیچ عاملی وی را به آرامش نمی‌رساند، آحاد مردم با یاد خدا به آرامش و حیات طیبه می‌رسند و عاقبت بخیر می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز