خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

مهاجرت معکوس یهودیان از سرزمین اشغالی آغاز شده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۸۲۹۷

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: امروز شاهد فروپاشی و مرگ رژیم صهیونیسم هستیم و در این شرایط ساکنان سرزمین اشغالی را راهنمایی می‌کنیم که اگر جانتان را دوست دارید از سرزمین اشغالی فرار کنید و این مهاجرت معکوس به خوبی درحال اتفاق افتادن است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های نماز جمعه روز قدس که در مسجد النبی برگزار شد، گفت: براساس آیات قرآن یهودیان و هم پیمانان آن‌ها بدترین و خشن‌ترین دشمنان هستند، اما از طرفی افول صهیونیسم یهودی و از طرف دیگر حاکمیت دینی را شاهد خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: هر هفته در نماز جمعه باید دشمنی دشمنان خارجی و دشمنی منافقان که در صدد عادی سازی روابط با صهیونیسم هستند را یادآوری کنیم که در سوره‌های جمعه و منافقون به آن اشاره شده و باید افرادی که منویات دشمنان را دنبال می‌کنند، براساس آیات قرآن رصد کنیم.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: قیام حماسی ارزشمند جهانی روز قدس بویژه امسال که با شور و نشاط ویژه‌ای برگزار شد دفاع از مظلومان بود و باید بدانیم ظلم رژیم صهیونیسم به یک جا محدود نمی‌شود و هر کجای عالم شرارتی است در آن دست دارند؛ البته هر روز دستشان قطع و محدوده حضورش کمتر می‌شود، به طوری که یک روز به فکر قدرت جهانی بودند اما امروز دور خود دیوار می‌کشند و در داخل و ارتباط کشورهای مختلف شرایطی درحال رقم خوردن است که فروپاشی و مرگ‌شان را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: شاهد مهاجرت معکوس در سرزمین اشغالی هستیم و حدود دو میلیون نفر تشخیص دادند آنجا جای ماندن نیست، عقلشان رسیده و خود را نجات دادند و بقیه هم اگر عقلی داشته باشند خود را نجات می‌دهند زیرا سرزمین‌های اشغالی تحمل ماندگاری یهودی‌ها در خود را ندارد و ظلم‌هایی که انجام دادند امروز دامن خودشان را گرفته است.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: زمانی که حق آشکار شود، ظلم از بین می‌رود و از زمانی که روز قدس و مقاومت شکل گرفته شاهد ضعف رژیم صهیونیسم هستیم.

عابدینی در خطبه دوم نماز جمعه روز قدس گفت: براساس آیات قرآن باید همیشه در برابر دشمن آمادگی داشته باشیم و امروز به شرایطی رسیدیم که هیچ قدرتی نمی‌تواند ما را تهدید کند زیرا هوشمندانه خود را در قدرت نگه داشتیم و هر روز خبرهای قدرت بیشتر و سلاح کوبنده‌تر را می‌شنویم.

وی ادامه داد: شرایط کاظمین، نجف و سامرا را فراموش نکردیم که چه موقعیتی داشت اما امروز برای زیارت در این شهرها حضور پیدا می‌کنیم و یک روز هم می‌رسد که برای زیارت و نمازگزاردن در مسجد الاقصی و قبله اول مسلمانان میهمان مردم فلسطین، غزه و لبنان خواهیم شد و نماز باشکوه را در آنجا برگزار می‌کنیم و این موارد آرزوهای دور و دراز نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز