خبرگزاری کار ایران

در عملیات مشترک پلیس قزوین و کردستان؛

۱۴ دستگاه ماینر غیرمجاز به ارزش تقریبی ۱۲ میلیارد ریال کشف شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۱۶۸

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین از کشف ۱۴ دستگاه ماینر غیرمجاز در عملیات مشترک پلیس قزوین و کردستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سرهنگ مهدی حاجیان راد در این رابطه اظهار کرد: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی و هوشمندانه ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان مشخص شد باندی از ایادی قاچاق با شگردهای مختلف و استفاده از اسکورت و خودروهای شوتی محموله های لوازم الکترونیکی قاچاق را از شهرستان های مرزی غرب به مرکز کشور انتقال می دهند.

وی افزود: پس از تکمیل اطلاعات و شناسایی مسیر تردد و خودروهای مورد استفاده، با انجام پشتیبانی اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین، خودرو مورد نظر در جاده نجف آباد-بیجار توسط همکاران پلیس آگاهی این شهرستان شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه متوقف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین خاطر نشان کرد: پس از توقیف خودرو و در بازرسی از آن ۱۴ دستگاه ماینر و ۱۴ دستگاه پاور کشف و یک نفر نیز در این رابطه دستگیر شد.

سرهنگ حاجیان راد با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش تقریبی محموله کشف شده را ۱۲ میلیارد ریال برآورد کرده اند، افزود: نیروی انتظامی همچنان مقتدرانه و با تمام توان به تلاش خود برای مبارزه با سوداگران مرگ ادامه خواهد داد و در این راه از همکاری مردم نیز استقبال می کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز