خبرگزاری کار ایران

معاون دادگستری استان:

144 شکایت در دادسرای انتظامی قضات قزوین ثبت شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۹۹۱

معاون نظارت و ارزشیابی قضات، حقوق شهروندی و ارتباطات مردمی دادگستری استان قزوین گفت: تعداد 144 فقره شکایت از سوی دادسرای انتظامی قضات واصل شد که از این تعداد، گزارش 100 فقره تهیه و ارسال و تصمیمات لازم درخصوص آن‌ها از سوی دادسرای انتظامی قضات اتخاد خواهد شد.

به گزارش ایلنا، عمران تقوی همت آبادی گفت: در راستای صیانت و ارتقاء سلامت اداری، دو کمیته صیانت در خصوص همکاران قضایی و اداری در دادگستری استان تشکیل شد و در همین راستا برنامه‌ها و طرح‌های مختلفی در دستور کار قرار دارد.

معاون نظارت و ارزشیابی قضات، حقوق شهروندی و ارتباطات مردمی دادگستری استان قزوین افزود: در حوزه حقوق شهروندی نیز از ابتدای سال تاکنون 35 بازدید از حوزه‌های قضایی استان انجام شده و در حوزه نظارت از مراجع قضایی اقدامات لازم اجرایی شده است.

این مقام قضایی استان در خصوص اقدامات این معاونت در راستای ارتباطات مردمی بیان کرد: تمرکز بر شکایات و درخواست‌های مردمی تحت نظر واحد ارتباطات مردمی به منظور پاسخگویی سریع و به موقع و جلوگیری از بلاتکلیفی مراجعین با قوت و جدیت در دستور کار قرار دارد و تاکنون یک‌هزار و 200 فقره درخواست و شکایت از سوی مراجعین ثبت و در دست بررسی قرار دارد.

وی یادآور شد: با راه‌اندازی سامانه سامع هم هم استانی‌ها می‌توانند با مراجعه به www.same.eadl.ir درخواست‌های خود را در حوزه اطاله دادرسی، انتقاد به فرآیند دادرسی، انتقاد به نحوه اجرای آراء، درخواست ملاقات حضوری، انتقاد به رفتار و عملکرد و سایر مئارد ثبت کنند تا مورد بررسی قرار گیرد.

تقوی عنوان کرد: کارگروه نظارت بر پرونده‌های خاص نیز در دادگستری استان تشکیل شده و در همین راستا 23 فقره از پرونده‌های خاص و مهم مراجع قضایی استان مورد بررسی و حل و فصل قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز