خبرگزاری کار ایران

معاون آموزش ابتدایی استان:

افراد بازمانده از تحصیل در قزوین به 850 نفر کاهش یافت

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۷۹۴۹

معاون آموزش ابتدایی استان قزوین گفت: در استان یک‌هزار و 141 بازمانده از تحصیل داشتیم که به ۸۵۰ نفر کاهش یافته و استان قزوین در جذب بازماندگان از تحصیل رتبه برتر کشور را کسب کرده است.

به گزارش ایلنا، سیدیدالله حسینی در نشست هم اندیشی حوزه معاونت آموزش ابتدایی با اشاره به آمار مدارس ابتدایی استان گفت: ما در استان یک‌هزار مدرسه داریم که نسبت به سال گذشته ۴ واحد آموزشی جدید به آمار ما اضافه شده و از این تعداد ۸۵۵ واحد آموزشی دولتی و ۱۴۵ واحد آموزشی غیردولتی است.

معاون آموزش ابتدایی استان قزوین عنوان کرد: برنامه‌هایی چون یار مهربان، جابربن حیان، برنامه سواد دیجیتال برای دانش‌آموزان و فرهنگیان، طرح شهید همت، به وقت تجربه، بسته‌های یادگیری و زبان آموزی اول ابتدایی، جذب بازماندگان از تحصیل و عهدنامه دانش آموزان با حاج قاسم از جمله مهمترین برنامه‌های حوزه معاونت آموزش ابتدایی استان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین هم در این نشست با اشاره به طرح تثبیت و جبران یادگیری گفت: از وزارت متبوع پیگیر حقوق همکاران مدرس در این طرح هستیم.

نقی سیاهکالی مرادی در رابطه با بازماندگان از تحصیل گفت: قزوین وضعیت خوبی دارد، ولی تمامی دستگاه‌ها باید در این موضوع به کمک ما بیایند.

وی در رابطه با آموزش غیرحضوری مدارس نیز گفت: سیاست ما مخالف آموزش غیرحضوری است و اعتقادی به تعطیلی آموزش حضوری بخاطر آلودگی هوا و سایر موارد نداریم و لازم است موارد مرتبط با آلودگی هوا و رعایت مسایل بهداشتی را به دانش‌آموزان آموزش دهیم.

این مسئول یادآور شد: لازم است آموزش مهارت‌های زندگی، کنترل خشم، خود مراقبتی در دستور کار قرار گیرد و با توجه به اهمیت آموزش ابتدایی به عنوان پایه تعلیم و تربیت از افراد توانمند در این حوزه استفاده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز