خبرگزاری کار ایران

در سال گذشته؛

بیش از یک هزار انشعاب یرمجاز آب آشامیدنی در قزوین شناسایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۵۴۷۱

معاون درآمد و امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان قزوین گفت: در سال گذشته در مجموع یک‌هزار و 113 فقره انشعابات غیرمجاز آب در استان قزوین شناسایی شد که بخشی از آن‌ها در مرحله رسیدگی پرونده قرار دارد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی آبفای استان قزوین، ناصر لامعی با اعلام این مطلب افزود: ۹۷۸ انشعاب غیرمجاز در سطح استان قزوین کشف و ثبت شد که از این تعداد ۳۹۸ انشعاب در مناطق شهری و ۵۸۰ انشعاب در مناطق روستایی استان بوده است.

معاون درآمد و امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان قزوین ادامه داد: ۱۳۵ پرونده انشعاب غیرمجاز ثبت نشده و در حال پیگیری نیز در مرحله بررسی قرار دارد.

وی یادآور شد: برای ۹۸۷ پرونده ثبت شده قطعی و بر اساس مقررات موضوعه بیش از ۱۰۲ میلیارد ریال جریمه در نظر گرفته شده است.

این مسئول ادامه داد:  همچنین از ۴۸۰ پرونده انشعاب غیرمجاز در سال گذشته، بر اساس پیش دریافت ریالی جرایم ثبت شده، بیش از ۴۱ میلیارد ریال جریمه از سوی متخلفان دریافت شده است.

وی تصریح کرد: انشعابات غیرمجاز علاوه بر ایجاد مصرف بی رویه و کم آبی، احتمال بروز مشکلات بهداشتی در آب آشامیدنی مردم را پدید می‌آورد و حقوق دولت و ملت را نیز در این زمینه ضایع می‌کند.

معاون درآمد و امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان قزوین خاطر نشان کرد: دستگاه‌های ذی‌ربط نظیر قوه قضاییه، پلیس و شرکت آب و فاضلاب بر اساس وظایف ذاتی خود با متخلفان بهره بردار از انشعاب غیرمجاز آب برخورد قانونی می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز