خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم تاکستان در مجلس:

افزایش اعتبارات هزینه‌ای قزوین بالاتر از میانگین کشوری قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۵۵۸۰

نماینده مردم تاکستان در مجلس گفت: همبستگی و هماهنگی‌های خوبی که در سطح استان قزوین وجود دارد باعث شده میانگین افزایش اعتبارات هزینه‌ای استان قزوین از میانگین کشوری بالاتر باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، رجب رحمانی عصر امروز در شورای برنامه ریزی استان گفت: لازم است اعتبارات محرومیت زدایی استان با توجه به احصاء شدن مناطق محروم افزایش پیدا کند.

نماینده مردم  تاکستان در مجلس ادامه داد: با پشتیبانی نمایندگان مجلس بصورت منسجم و متحد به سمت کمیسیون تلفیق و معاون برنامه و بودجه کشور رفته و اعتبارات بسیار خوبی را برای استان قزوین گرفته‌‍ایم.

وی ابراز کرد: درآمد سه درصدی نفت برای استان‌های نفت خیز و مناطق محروم است و مدیران کل باید با احصاء و شناسایی دقیق مناطق، گزارش‌های لازم را به نمایدگان ارسال کنند تا  آن‌ها بتوانند برای این مناطق اعتبارات جذب کنند.

این مقام مسئول عنوان کرد: در بسیاری از از زمینه‌های مختلف با سختی و تلاش‌های فراوان، افزایش بودجه داشته‌ایم که می‌تواند کمک حال استان قزوین باشد و منجر به توسعه هرچه بیشتر استان شود.

وی گفت: اعتبارات راه روستایی و بسیاری از موضوعات دیگر استان قزوین از استان‌های همجوار بالاتر است و همبستگی و هماهنگی‌های خوبی در سطح استان قزوین وجود دارد و در هیچ دوره‌ای هماهنگی به این میزان نبوده که همین مهم باعث شده میانگین افزایش اعتبارات هزینه‌ای استان قزوین از میانگین کشوری بالاتر باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز