خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش استان خبر داد؛

کسب ۳ عنوان منتخب کشوری توسط فرهنگیان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۳۰۰۰

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: فرهنگیان استان قزوین در سومین جشنواره ایده‌های نو و تجارب اثربخش مدیران و معاونان مدارس دوره اول متوسطه کشور موفق شدند سه عنوان برتر را کسب کنند.

به گزارش ایلنا، نقی سیاهکالی مرادی با اشاره به جشنواره ایده‌های نو گفت: هدف از اجرای این جشنواره توسعه فرهنگ پژوهشگری و تبادل تجارب و تجربه گردانی و در نهایت تشکیل بانک ایده‌های نو و تجارب اثربخش و ایجاد دسترسی برای همه مدیران و معاونان مدارس دوره اول متوسطه است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد: این جشنواره به دنبال توانمندسازی منابع انسانی با تاکید بر ارتقا کیفیت فرآیندهای مدیریتی در زیر نظام راهبری و مدیریت بوده و با محوریت مخاطبین مدرسه (مدیران و معاونان مدارس دوره اول متوسطه) در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ برگزار شده است.

وی عنوان کرد: محور اصلی این فراخوان ملی، ایده‌های نو و تجربه‌های اثربخش مدیران و معاونان مدارس بر اساس الگوی تعالی مدیریت مدرسه و  با توجه به تاثیر بیماری کرونا بر نحوه فعالیت مدارس و آموزش های ترکیبی بوده است.

این مسئول تصریح کرد: ۳۸۲ اثر از مجموع مدارس دوره اول متوسطه استان در سامانه توسط مخاطبان ثبت شد که از این تعداد ۴۰ اثر پس از داوری در سطح مناطق و نواحی به مرحله استانی راه یافتند و در داوری مرحله استانی،  ۸ اثر به عنوان برگزیده استانی انتخاب و به مرحله کشوری ارسال شد که از بین آثار مذکور ۳ اثر همکاران شامل، شراره پور حسن مدیر دبیرستان همت یاران ۳ شهرستان البرز، مریم عبدالملکی مدیر دبیرستان خانبان ناحیه دو و معصومه بیگم موسوی معاون آموزشی دبیرستان همت یاران ۱ شهرستان البرز حائز رتبه‌های برتر کشوری شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز